princessMAD
GirlRider..
Tack macke för en jävligt trevlig o inspererande läsning gav även lilla mej ett o annat.
Folkezx9r skrev:Allvar ??... Inga som helst problem... Ner på 3:an , släpp till 110-115 km/h , slå på , släpp distinkt , slå på igen med ett lätt ryck igen o den seglar upp så fint !! . Lyckas garanterat 19 av 20 ggr.... Perfekt på motorväg !!!
Folkezx9r skrev:En 640 ska inte ha en suck om den inte är gruvligt vässad. Jag har 60 hk på slangen o 64 bänkade nm , så jag lovar att den rör på sig. Inga problem att rycka upp den på 3:an i 120 km/h...
Vad har 640:n original i motorn ??...52 hk eller nåt ?? Jag har säkert 15-20 hk mer på slangen än vad en sån har...
Beror på vad man menar med drag... Den kommer ju fortfarande vara skitslö över 130 jämfört med alla sporthojjar.benfre skrev:Vet inte vad en 640 har men den behöver dubbelt upp!
Blir det verkligen bra drag i en 660 bara för att den har 15 pållar till !? Tveksamt... skule vilja prova!
mvh Fredrik
benfre skrev:Vet inte vad en 640 har men den behöver dubbelt upp!
Blir det verkligen bra drag i en 660 bara för att den har 15 pållar till !? Tveksamt... skule vilja prova!
mvh Fredrik
psykomotard skrev:Weeee! nu måste jag ut och träna, inte ens nån koppling!
för att hålla sig till ämnet... jag har aldrig kört fighter, dock r6a vilket säkert inte är samma sak.. men motard, fy fan vilken grej tror inte man kan ha roligare.
Folke: Vad har du gjort på din 660 för att nå 60? Jag har bara factorykammen, luftfilter och sebringsystem på min
psykomotard skrev:Weeee! nu måste jag ut och träna, inte ens nån koppling!
för att hålla sig till ämnet... jag har aldrig kört fighter, dock r6a vilket säkert inte är samma sak.. men motard, fy fan vilken grej tror inte man kan ha roligare.
Folke: Vad har du gjort på din 660 för att nå 60? Jag har bara factorykammen, luftfilter och sebringsystem på min
psykomotard skrev:wee idag fick jag upp den i 108 iaf fast då var det på reserven i tanken.. mitt problem kanske är att hojjen för det mesta är fulltankad!
kul skit det här.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |