motosmileZ
Ny medlem
Lutar åt en Husaberg TE 125 då jag funderar på att börja med enduro och vet inte vrf men jag gillar husabergarn
Men det är väl inte roligt att ha något som alla andra har eller?
Verkligen inte, hade tagit en husqvarna framför en KTM alla dagar i veckan.
Fast sen är jag ju ganska partisk i frågan
Skickat via Fap-a-talk
Lutar åt en Husaberg TE 125 då jag funderar på att börja med enduro och vet inte vrf men jag gillar husabergarn
Samma sak! KTM bygger Husaberg... vet inte om det gäller denna modellen, men på 300cc så är det bara gafflarna som skiljer... ska tydligen sitta lite bättre gafflar på Husan... Men kräver dock mer service... och skillnad mellan gafflarna är något som varken du, jag eller någon annan på detta forumet känner skillnad på.... men visst fan är dom sjukt snygga... men finns INGENTING vad gäller dekaler eller bling bling till Husa... (Har själv en KTM 300cc som är ombyggd till Husa)
Ehm, var fick du Husaberg ifrån?
Jag snackade om Husqvarna....
Sorry... var full och trött igår.. TS snacka ju om Husa precis innan ditt inlägg.. så blandade ihop både siffro och bokstäver m.m... =)
ok tack så mycket men jag är bara 16 så får bara köra 125a men började du med enduro förra året inte tävlat i cross eller liknande innan för jag har bara kört moppe hur svårt e det och börja tror du?Klokt beslut att börja köra enduro... =) började förra året på min EXC 125:a... Men insåg ganska snabbt att den var rätt klen för skogen... visst var den sjukt smidig m.m. men blev en jävligt intensiv körning med all ketchupeffekt och växlande... Köpte 125:an då jag har nära till endurobanan... Men köpte mig för några månader sedan en KTM EXC 300 Sixdays 09:a istället... och allt blev genast roligare... både i skogen och på crossbanan... nackdelen är ju den att jag bara har a1 kort (är 29år) , så fick ju köpa ett dragkroksställ också bara för den lilla biten.... =) Dock ganska bra för det sliter nåt sjukt mycket på däcken den lilla biten man kör på asfalt... och grepp vill man verkligen ha i skogen! =)
Finns ett galet bra forum för enduro: forum.soe.se
ok tack så mycket men jag är bara 16 så får bara köra 125a men började du med enduro förra året inte tävlat i cross eller liknande innan för jag har bara kört moppe hur svårt e det och börja tror du?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |