Kul med så många som tycker ! Det får bli att åka och provkörambåda hojarna .. Det jag missar nu är ju att kunna åka bekvämt över 10 mil, men en mycket roligare hoj i övrigt..
Självklart!
Här ska det svaras!!!
Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.
Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.
Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.
Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.
Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.
Hoppas fler fyller på med svar nu!!
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap!
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
Här ska det svaras!!!
Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.
Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.
Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.
Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.
Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.
Hoppas fler fyller på med svar nu!!
Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker
Mer!!!!!!
Grym jävla kvalitet!!!
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap!
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker
Självklart!
Fast din 690 måste ju vara strypt till 15kw
Eftersom jag slangar ifrån dej när som helst.
När jag drömmer iaf
Ja va inne o kollade på filmen men hur du kan tagga den som "hot och sexy" fattar jag inte .. Rolig film är det iaf
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap!
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
Slö är ganska svårt av definiera,, då ja har kört några ggr mot 525 dock rakt fram o ingen av dom har haft mycket att sätta imot.
När det kommer till bana o skog får ja nog se mig slagen.
Men på gatan o 70 vägar runtom på landet så med handen på hjärtat är 660 vassare!
Okej låter intressant, men är den lika lätt upp på slangen då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |