Kul med så många som tycker ! Det får bli att åka och provkörambåda hojarna .. Det jag missar nu är ju att kunna åka bekvämt över 10 mil, men en mycket roligare hoj i övrigt..
Självklart!
Här ska det svaras!!!
Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.
Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.
Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.
Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.
Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.
Hoppas fler fyller på med svar nu!!
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap!
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
Här ska det svaras!!!
Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.
Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.
Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.
Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.
Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.
Hoppas fler fyller på med svar nu!!
Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker
Mer!!!!!!
Grym jävla kvalitet!!!
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap!
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker
Självklart!
Fast din 690 måste ju vara strypt till 15kw
Eftersom jag slangar ifrån dej när som helst.
När jag drömmer iaf
Ja va inne o kollade på filmen men hur du kan tagga den som "hot och sexy" fattar jag inte .. Rolig film är det iaf
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap!
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
Slö är ganska svårt av definiera,, då ja har kört några ggr mot 525 dock rakt fram o ingen av dom har haft mycket att sätta imot.
När det kommer till bana o skog får ja nog se mig slagen.
Men på gatan o 70 vägar runtom på landet så med handen på hjärtat är 660 vassare!
Okej låter intressant, men är den lika lätt upp på slangen då?
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |