Supermotard samåkning

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Isf är ju en 660 väldigt intressant :) får hänga med nästa gång ni kör ! :)

Passar på att inflika att 690 och 660 är relativt lika med olik motorkaraktär. Själv får jag upp min ledigt upp till ca 80 knyck därefter brister tekniken. Moddan plockar ledigt sin i 110 utan koppling.
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Någon som är upplagd för lite körning på lördag? Väntar på däck så jag kanske vill lägga om på förmiddagen och köra på em. 13.00 prel med hänsyn till väder?
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Någon som är upplagd för lite körning på lördag? Väntar på däck så jag kanske vill lägga om på förmiddagen och köra på em. 13.00 prel med hänsyn till väder?

Fan missar tyvärr körningen.. blir småland för mig i helgen :/ jävla roligt att så många motardåkare visar intresse av att åka :)
Är det inte bättre/roligare om du busar sönder ditt gamla däck innan du byter? är ju ganska kul att burna och drifta :D
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Fan missar tyvärr körningen.. blir småland för mig i helgen :/ jävla roligt att så många motardåkare visar intresse av att åka :)
Är det inte bättre/roligare om du busar sönder ditt gamla däck innan du byter? är ju ganska kul att burna och drifta :D

Jo jag tänkte ju ta fredagen till det :D
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Kul. Då blir vi några igen! Ser mörkt ut för mitt däckbyte så jag sliter ner det sista på lördag!
 

Micaei

Medlem
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
1981, Honda CB 900 Bol d'Or
Vad tror ni om en 690 smc grabbar? Kom just från beviks och dom hade extrapris 79900 på -11 låter iaf bra mot 55000 för -05?
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Vad tror ni om en 690 smc grabbar? Kom just från beviks och dom hade extrapris 79900 på -11 låter iaf bra mot 55000 för -05?

du kommer bli helnöjd! :) bort med momentstrypningen och luftburken och på med akra och ny mapp så är det RACE! :yoparty
 
Last edited:

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
du kommer bli helnöjd! :) bort med momentstrypningen och luftburken och på med akra och ny mapp så är det RACE!: yoparty

Håller med i allt utom luftburken.Ta bort eller byt locket så är den klar sen! En kugge ner mår den bra av fram också.
 

fz600

MålarKung
Gick med
9 Jul 2009
Ort
norrköping
Hoj
HockeyFrilla
r och så tänker jag klippa ihop en "best of lillebror"

Det svåra är vilken låt man ska ha till den. Eye of the tiger har vi redan gjort. Breaking the law med judas priest är för bra för att slösa bort på mej.

Kanske de sista ljuva åren. Eftersom jag kör som en pensionär jämfört med vissa.:banana
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Det svåra är vilken låt man ska ha till den. Eye of the tiger har vi redan gjort. Breaking the law med judas priest är för bra för att slösa bort på mej.

Kanske de sista ljuva åren. Eftersom jag kör som en pensionär jämfört med vissa.:banana

Hehe det är inte du som är lillebror :krama det är du ju men det är inte dej jag menar! Men vi kör ihop en best of lillebror (du) i slutet på säsongen!

Sitter och kopierar 5gb material nu. Bör ju gå att få ihop 2-3 minuter från det!

Så kassa är vi inte. Vi har ju bara kört en månad styvt. Utvecklingskurvan är brant fortfarande.
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top