Supermotard samåkning

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Och i garaget:D:D:D
Tur man fick lite tid över igår för åkat
För idag har det varit service å putsar väder:tummenupp
//Peter
 

fz600

MålarKung
Gick med
9 Jul 2009
Ort
norrköping
Hoj
HockeyFrilla
haha ja det har du onekligen :tummenupp
Ja jag kände det, vill testa något mindre och smidigare. Har lite planer på att åka lite mer motardbana samt enduro och crossbana :) Dock kommer jag vara kvar ute på vägarna med enhjulingen ibland :yoparty

Du kommer köra ett par varv med ditt tunga as innan du provar min cross. Sen hamnar garanterat 525an på blocket :)
 

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Glad midsommar på er:tummenupp
Sa till frugan att jag behövde handla lite,så jag fick en timmes åka nu på förmiddagen,handla hur mycket får man med sig på en husa ha ha:banana
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Var ute en sväng idag. Åkte förbi Deli och såg två nedskjutna invandrare ligga på asfalten. En med vad såg ut som skyddsväst och den andra med ett par hål i bröstet. Rutan på Deli var krossad osv.. såg ut att ha varit en hel del rabalder där :S
 

cerveza

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Ort
Söderköping
Hoj
2015 KTM Superduke 1290 R
:tummenupp
Var ute en sväng idag. Åkte förbi Deli och såg två nedskjutna invandrare ligga på asfalten. En med vad såg ut som skyddsväst och den andra med ett par hål i bröstet. Rutan på Deli var krossad osv.. såg ut att ha varit en hel del rabalder där :S

Har mest bara läst o hört om det, kom hem nyss från en seg jobbvecka.. När ska vi partaja igen då? Det var skoj senast..

Dream Theatre ringde förresten o undrade om vi ville provlira.. :p:yoparty
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
:tummenupp

Har mest bara läst o hört om det, kom hem nyss från en seg jobbvecka.. När ska vi partaja igen då? Det var skoj senast..

Dream Theatre ringde förresten o undrade om vi ville provlira.. :p:yoparty

Ja absolut, det måste vi göra! Bara skicka en inbjudan så inställer jag mig med ett par kalla.

haha ja mer än alla var ju impade av både sången och trummandet på bordet :banana

btw, nu kör man 525:a :yoparty Får ta och åka lite nu igen snart det börjar bli dags!
 

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Ja absolut, det måste vi göra! Bara skicka en inbjudan så inställer jag mig med ett par kalla.

haha ja mer än alla var ju impade av både sången och trummandet på bordet :banana

btw, nu kör man 525:a :yoparty Får ta och åka lite nu igen snart det börjar bli dags!

Kul med ny hoj :tummenupp
Smidig som en moppe va:)
Hänger på om tillfälle ges
 

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Dåligt me åka eller:va
Kroppen fick sitt förra helgen då jag tog svensken ned till båten
blev en resa på 23mil t o r:arsele .Fan va gammal man blivit,men kul va re:va
funkar som touringhoj me:D
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Så var hojen såld och en KX 250 inhandlad. Nu blir det crossbana och möjligen ledningsgata för hela slanten. Kommer säkert att sakna busåkandet men crossåkandet är nog hälsosammare i längden.

Synd på en del människor man hann träffa som flyktigast. Kom gärna ut till crossbanan i krokek på lördag så kan vi fika och snacka skit. Jag tror vi siktar på att vara där vid 10.00. Är man inte där så är man väl som FZ600 säger och ingen vill väl vara en idiot från kalmar.

Dåligt me åka eller:va
Kroppen fick sitt förra helgen då jag tog svensken ned till båten
blev en resa på 23mil t o r:arsele .Fan va gammal man blivit,men kul va re:va
funkar som touringhoj me:D

pff du är ju en man i dina bästa år :arsele

Har du några crossmackor till husan?
 
Last edited:

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Men fan grabbar ska ni börja leka i sandlådan igen.jag som jobbat som fan med slangningen.
Hur åka man få frugan å förstå att man behöver en moto x osså ?
Blir sjön i helgen ,får träffas en annan gång


Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Men fan grabbar ska ni börja leka i sandlådan igen.jag som jobbat som fan med slangningen.
Hur åka man få frugan å förstå att man behöver en moto x osså ?
Blir sjön i helgen ,får träffas en annan gång


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Japp sandlådan is the shit. Fyrtaktshojarna är ju reapriser på nu. Du som är född med en skiftnyckel i handen har inga bekymmer att hålla liv i en sån. Gratis nöje alltså (nåja) eller köp ett par fälgar till husan så kör vi tretimmars i september på krokeksbanan.
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Söndag klockan 10.00 befinner jag mig på Raceland gocartbana för lite supermotard. Kom dit och kör med mig vet ja :) Grymt skoj!
 

fz600

MålarKung
Gick med
9 Jul 2009
Ort
norrköping
Hoj
HockeyFrilla
Men fan grabbar ska ni börja leka i sandlådan igen.jag som jobbat som fan med slangningen.
Hur åka man få frugan å förstå att man behöver en moto x osså ?
Blir sjön i helgen ,får träffas en annan gång


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bara säga som det är. Gumman jag har tröttnat på dej, jag köper mej en cross. :tummenupp
 

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Fan vad häftigt.ingen hink å spade där ,utan svart hård asfalt .har kollat med Kalle vad som gäller har inte allt på hojen puckar uppsamlingskärl mm .men kommer garanterat att greja det .hör av dej .
Förresten så till frun att jag måste köpa en cross ,fick till svar att måste du så måste du ,men först ska vi ha ett nytt badrum .fan blir en dyr cross

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Fan vad häftigt.ingen hink å spade där ,utan svart hård asfalt .har kollat med Kalle vad som gäller har inte allt på hojen puckar uppsamlingskärl mm .men kommer garanterat att greja det .hör av dej .
Förresten så till frun att jag måste köpa en cross ,fick till svar att måste du så måste du ,men först ska vi ha ett nytt badrum .fan blir en dyr cross

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Kul att du är sugen! :yoparty Som uppsamlingskärl räcker det med en PET-flaska eller liknande. Lär bli en del åka där i sommar så då ses vi säkert där.

Din husa är ju så liten och nätt så du klarar väll dig med ett par crossfälgar på dendär.
 

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Måste man ha bark busters på styret ?har letat som en tok efter sånna,vill ha en simmad aluskena bara utan plastiga musse öron
Någon som vet var jag kan hitta dessa ?
Nej ingen Husa i sanden
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Last edited:

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Fan vad häftigt.ingen hink å spade där ,utan svart hård asfalt .har kollat med Kalle vad som gäller har inte allt på hojen puckar uppsamlingskärl mm .men kommer garanterat att greja det .hör av dej .
Förresten så till frun att jag måste köpa en cross ,fick till svar att måste du så måste du ,men först ska vi ha ett nytt badrum .fan blir en dyr cross

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Det är OK. Säg till om du vill ha hjälp att sätta kakel snett. En platta öl eller två så hjälper vi till. Köp dej något till nästa helg nudå. Du har ju fått OK :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top