haha ja det har du onekligen
Ja jag kände det, vill testa något mindre och smidigare. Har lite planer på att åka lite mer motardbana samt enduro och crossbana Dock kommer jag vara kvar ute på vägarna med enhjulingen ibland
Glad midsommar på er
Sa till frugan att jag behövde handla lite,så jag fick en timmes åka nu på förmiddagen,handla hur mycket får man med sig på en husa ha ha
Var ute en sväng idag. Åkte förbi Deli och såg två nedskjutna invandrare ligga på asfalten. En med vad såg ut som skyddsväst och den andra med ett par hål i bröstet. Rutan på Deli var krossad osv.. såg ut att ha varit en hel del rabalder där :S
Har mest bara läst o hört om det, kom hem nyss från en seg jobbvecka.. När ska vi partaja igen då? Det var skoj senast..
Dream Theatre ringde förresten o undrade om vi ville provlira..
Ja absolut, det måste vi göra! Bara skicka en inbjudan så inställer jag mig med ett par kalla.
haha ja mer än alla var ju impade av både sången och trummandet på bordet
btw, nu kör man 525:a Får ta och åka lite nu igen snart det börjar bli dags!
Får ta och åka lite nu igen snart det börjar bli dags!
Lördag åkning crossbana!
Be there or be en idiot från Kalmar.
Dåligt me åka eller
Kroppen fick sitt förra helgen då jag tog svensken ned till båten
blev en resa på 23mil t o r .Fan va gammal man blivit,men kul va re
funkar som touringhoj me
Men fan grabbar ska ni börja leka i sandlådan igen.jag som jobbat som fan med slangningen.
Hur åka man få frugan å förstå att man behöver en moto x osså ?
Blir sjön i helgen ,får träffas en annan gång
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Men fan grabbar ska ni börja leka i sandlådan igen.jag som jobbat som fan med slangningen.
Hur åka man få frugan å förstå att man behöver en moto x osså ?
Blir sjön i helgen ,får träffas en annan gång
Fan vad häftigt.ingen hink å spade där ,utan svart hård asfalt .har kollat med Kalle vad som gäller har inte allt på hojen puckar uppsamlingskärl mm .men kommer garanterat att greja det .hör av dej .
Förresten så till frun att jag måste köpa en cross ,fick till svar att måste du så måste du ,men först ska vi ha ett nytt badrum .fan blir en dyr cross
Fan vad häftigt.ingen hink å spade där ,utan svart hård asfalt .har kollat med Kalle vad som gäller har inte allt på hojen puckar uppsamlingskärl mm .men kommer garanterat att greja det .hör av dej .
Förresten så till frun att jag måste köpa en cross ,fick till svar att måste du så måste du ,men först ska vi ha ett nytt badrum .fan blir en dyr cross
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |