Supermoto Bandag

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag har skickat ett mail. Hoppas det hinner besvaras så man hinner betala imorrn.

Till TS: är det ok att betala imorrn? Tar ju lite tid för degen att trilla fram :va

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Jag har skickat ett mail. Hoppas det hinner besvaras så man hinner betala imorrn.

Till TS: är det ok att betala imorrn? Tar ju lite tid för degen att trilla fram :va

Bara sista anmälningsdag då, finns ju inget kontonr än.
Mer folk behövs så tjöta på göbbarna nu, säve lördag och hojridefest på lördagkväll, kan det bli mer optimalt?

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
:gråta Enda helgen (nästan iaf) på hela året då jag är uppbokad både lördag och söndag :huvet :mad:

Blir det någon mer helg, eller är detta en en-gångs företeelse?

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
:gråta Enda helgen (nästan iaf) på hela året då jag är uppbokad både lördag och söndag :huvet :mad:

Blir det någon mer helg, eller är detta en en-gångs företeelse?

Hej.
Detta beror på uppslutningen, jag trodde att det skulle vara god tillströmning, men så är inte fallet, vi kanske är sent ute men det ska väll finnas många gatåkare och rookie som vill åka på bana
Om det inte är tillräckligt många på fredag 18/5 så måste jag avboka banan, kan ej lägga merkostnaden själv för att det ska bli något. 20st för att täcka bankostn.

Om det inte blir något av denna gång så är det mycket tveksamt om vi återkommer.
Om andra drar ihop 20pers så fixar vi bana och tillstånd, det är vad som krävs.

Vi återkommer med info Fredag kväll.

Hlsn
Thomas

Han väntar lite med svar tills han fått in tillräckligt med anmälningar.

Kom igen nu folk, anmäl er!:yoparty

Helt riktigt, ingen ide att betala in om det inte blir något, då är det en massa krångel med återbetalning, arbete i onödan.

Ni som anm er, info kommer på e-post när vi är klara.

Hlsn
Thomas

Last edited:

Striden

DARKSTAR
Gick med
5 May 2006
Hoj
KTM 540SM Kawasaki KX500MX/SM.
Anmällan på G gällande Lördagen ev oxå Söndagen... :)

Hoppas att de blir något av detta!!! :yoparty

Who'sYourDaddy

Prepare for awesomeness
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
KTM 560 SMR-07
11 personer anmälda? Och det till den första riktiga bandagen göteborgsområdet haft sen jag började åka, det är ju för fan skrämmande.

Vad är det som hindrar folk att anmäla sig?
Ja, det är sjukt kul.
Nej, hojen kommer inte pajja om du vurpar, sätt på krashpuckar. Min ser ut som ny fortfarande efter ett tiotal vurpor på bana.
Ja, din 640/660 funkar alldeles utmärkt.
Nej, ingen förväntar sig att du skall vara snabbast första gången du ger dig ut på banan.

OK, du kommer tycka att gatåkning ger mindre efter att fått upp farten på banan. Men Örebro är inte SÅ långt bort, vi är några stycken från GBG som åker upp över helger. Det vore trevligt om vi blev fler.

/Stefan

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
2007-05-17, 11st anmälda.

Då vet ni läget.

Hlsn
Thomas

En liten undran, krävs det 20 anmälda för att kunna genomföra både lördagen o söndagen eller är det 20 st för att kunna genomföra en dag? O hur är läget på de anmälda, hur många på varje dag är det? Ja kan som sagt bara söndagen. :-(

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
En liten undran, krävs det 20 anmälda för att kunna genomföra både lördagen o söndagen eller är det 20 st för att kunna genomföra en dag? O hur är läget på de anmälda, hur många på varje dag är det? Ja kan som sagt bara söndagen. :-(

Det krävs 20st per dag, vi är 11st på lördag, samt 8st på söndag.
Det ser lite kärvt ut, men än finns det tid.

Säve är annars ganska fullbokat, polisen-brand-biklubbar osv hyr där på veckodagar och helger.

Hlsn
Thomas

11 personer anmälda? Och det till den första riktiga bandagen göteborgsområdet haft sen jag började åka, det är ju för fan skrämmande.

Ja, det är sjukt kul.
Nej, hojen kommer inte pajja om du vurpar, sätt på krashpuckar. Min ser ut som ny fortfarande efter ett tiotal vurpor på bana.
Nej, ingen förväntar sig att du skall vara snabbast första gången du ger dig ut på banan.

OK, du kommer tycka att gatåkning ger mindre efter att fått upp farten på banan. Men Örebro är inte SÅ långt bort, vi är några stycken från GBG som åker upp över helger. Det vore trevligt om vi blev fler.

/Stefan

Jag instämmer till fullo.
Dagen är inte till för att man ska visa vart skåpet ska stå, utan för att man skall utvecklas och lära sig vad begränsningarna finns för sig själv utan jämförelse med kompisen.
Det är nog så att om man har verbalt visat framfötterna så kanske det är svårt att leva upp till förväntningarna, och då bättre att avstå än att förlora ansiktet. Men då kanske det är under fel förutsättningar man åker hoj.
Kom och ha roligt istället.
Hlsn
Thomas

Last edited:

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.

Ja, det är sjukt kul.

/Stefan

Så sant så. Upp till Örebro drar vi ju ändå, men det vore ju hur kul som helst om det äntligen blev lite köra av på hemmaplan också. Någon nedrans gång.

Är du fit for fight nu förresten? Inge ont mer?

Who'sYourDaddy

Prepare for awesomeness
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
KTM 560 SMR-07
Så sant så. Upp till Örebro drar vi ju ändå, men det vore ju hur kul som helst om det äntligen blev lite köra av på hemmaplan också. Någon nedrans gång.

Är du fit for fight nu förresten? Inge ont mer?

Japp, som ny igen :) Ett litet streck på hakan har jag iofs att skryta med:crash

dewil

Sporthojsnörd
Gick med
5 May 2003
Hoj
Harley Davidson Sportster- 00
om det är så att vi inte får tillräckligt folk till båda dagarna kan jag hoppa över till lördan tex, så det blir av!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0