Hur går det med banan?
blir ju ruggigt sugen på o köpa en motard när man bor så nära..
Kan jag hjälpa till om nån kan lära mig sladda o gå på ställ=D
Det går framåt! Hade arbetsdag i lördags du vi små fixade lite o funderade vad som behövs göras o i vilken ordning.
Om allt går enl. planerna så öppnar vi officiellt för träning under sommaren.
Sladda lovar jag lära dig om du hjälper till
Den 25:e är det allmän arbetsdag för hela klubben och vi kommer att fortsätta att jobba vidare med banan o allt omkring då så då är du och alla andra mer än välkommna. Fråga efter Christofer Barrett eller Fredrik Palm.
haha ah men då sprätter ja förbi, för ett sådant tillfälle vill man ju inte missa
vilken tid?
Hur går det med banan? När är nästa arbetsdag? Hade tänkt att försöka komma förbi och kolla lite på hur det ser ut även om man tyvärr inte kan hjälpa till så mycket
gammal tråd men finns det banan kvar och få man so otalenterad prova på lite nån dag?
Hej Chris, fick du mitt mail?
visst är banan där folkrace banan ligger?
Vem vare nu som hade maskiner?
Ja jag har röv mkt att göra hela tiden så det har varit lite svårt att planera nått för min egen del. Men vi välkomnar fler som kan vara med och rodda i det. Ska jag eller Fredrik Palm behöva vara med vid varje enskilt tillfälle kommer det inte hända mkt. Vi är fullt engagerade även på andra håll.
Det vi primärt behöver är att gräva bort en del stubbar och täcka in bergknallar som tittar fram utanför banan. Sen några små justeringar av gruspartiet. Så fort det är klart kommer jag boka besikting.
Det är jag som har maskiner!
Det är inga problem, kan man åka dit å kika lite så jag vet vilken maskin storlek som behövs?!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|