Supermoto på Åland 20-21 sept

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Är det inte ganska olyckligt att lägga det i samband med en tävling? Känns inte som supermoton är stor nog för det i sverige, än.

Nu pratar jag inte för egen sak. Jag hade ändå inte åkt till Åland i vår för jag känner mer att jag vill och behöver lägga tid på banor som även har grus. Men det finns ju ett antal förare, framför allt kanske som kör Open, som nog gärna deltar på både tävling och Åland.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Är det inte ganska olyckligt att lägga det i samband med en tävling? Känns inte som supermoton är stor nog för det i sverige, än.

Nu pratar jag inte för egen sak. Jag hade ändå inte åkt till Åland i vår för jag känner mer att jag vill och behöver lägga tid på banor som även har grus. Men det finns ju ett antal förare, framför allt kanske som kör Open, som nog gärna deltar på både tävling och Åland.

Ja, det är olyckligt att de inte kollat med mig först ;) Helgerna före och efter är redan bokade med annat och längre in på säsongen har vi svårt att få loss banan pga kartingverksamhet, så det är inte mycket att göra åt.

Mikey 282

Nu dokumenterat galen
Gick med
2 May 2006
Hoj
Crf 450 R Super Moto 05 CRF 450 R Cross 04 XT 600 E 03 XT 660 R 09
Ehh kanske kan va en ide att göra en ny tråd efterssom jag i alla fall inte fattar bättre utan letar frenetiskt efter en tråd som det står valborg på :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :huvet :huvet :huvet

Ja, det är olyckligt att de inte kollat med mig först ;) Helgerna före och efter är redan bokade med annat och längre in på säsongen har vi svårt att få loss banan pga kartingverksamhet, så det är inte mycket att göra åt.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ehh kanske kan va en ide att göra en ny tråd efterssom jag i alla fall inte fattar bättre utan letar frenetiskt efter en tråd som det står valborg på :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :huvet :huvet :huvet

Det är nu grejat i och med att vi har klart med bokning o.d. :tummenupp Bara att börja fylla på med anmälningar...

Mister_tuned

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2008
Hoj
Husaberg 650
Någon som är sugen på att komma hit och köra och nån som kan fixa det igen? Jag kommer äntligen med och kör nästa gång iallafall :)

Mister_tuned

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2008
Hoj
Husaberg 650
Hur går det med banan då? Är den klar? Åk gärna ut och ta lite bilder och posta här =)

Vi har inte gjort nånting med den, tror det ska göras nästa år istället. Bara lite däck utsatta som barriärer (stavning?) ennu, allt annat är som vanligt :)

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Vi har inte gjort nånting med den, tror det ska göras nästa år istället. Bara lite däck utsatta som barriärer (stavning?) ennu, allt annat är som vanligt :)

Där ser man, jag fick för mig att vi fick nobben att hyra banan i våras pga ombyggnationen.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept