schang
Enduro, motard, grus!
Det är ok för mig....
Det är ok för mig, SvenneC och Charles Andersson med!
Jag kan även tänka mig att slanta upp lite pengar så att Tom får ersättning för sitt jobb!!
Jag vill KÖRA!!!!!!
Last edited:
Det är ok för mig....
Vad händer om 1 inte vill betala 300? Ska vi ändra till 320 då? osv...
Håller med Tom om att det känns mörkt. Jag börjar någonstans känna att det nästan inte är värt pengarna när det blir 800:-, iaf denna gången då det bara blir 2 dagar oxå. Finns ju andra ställen att träna på. Sen vill man ju ha någon form av framför hållning. Tidigt i kommande vecka vill man ju veta om det blir av eller inte.
Antar att det fortfarande är ok att anmäla sig?
Ett par stycken har hört av sig och var inte beredda att lägga extra pengar (ifall det skulle hända något med banan) och en drös andra vet vi inte hur de ställer sig. Det gör att jag står med den ekonomiska risken och kan behöva ta ur egen ficka, vilket jag inte vågar riskera...
Avblåst mao?
Jag tycker du ska ta ut en anmälningsavgift om du ens har någon lust att arrangera något igen, Tom!
Har man anmält sig så får man f-n skärpa till sig och se till att ta bort sig från listan i tid eller helt enkelt hosta upp pengarna vare sig man åker eller inte. För mig var det självklart att jag betalade trots att jag inte kunde åka, det var jag som avbokade sent och var en klant. (inte den här gången, men vid körningar förra året) Och nej, jag är varken präktig, bror duktig, onädigt rik eller nå'n j-a messerschmidt, men jag fattar konsekvenserna för andra, av att jag eller min arbetsgivare är dum i huvudet.
800 är fortfarande väldigt billigt för två dagars körning utan bullerkrav och tidsrestriktioner. Jävla fjoll enligt min mening.
Tack Tom för att du fixat i alla år. Tiderna förändras, men tydligen hänger inte det här gänget med. Blir till att dra ihop ett privat gäng som delar på kostnaden hädanefter och som man vet var man har. Vad säger du Tom?
Har man anmält sig så får man f-n skärpa till sig och se till att ta bort sig från listan i tid eller helt enkelt hosta upp pengarna vare sig man åker eller inte. För mig var det självklart att jag betalade trots att jag inte kunde åka, det var jag som avbokade sent och var en klant. (inte den här gången, men vid körningar förra året) Och nej, jag är varken präktig, bror duktig, onädigt rik eller nå'n j-a messerschmidt, men jag fattar konsekvenserna för andra, av att jag eller min arbetsgivare är dum i huvudet.
800 är fortfarande väldigt billigt för två dagars körning utan bullerkrav och tidsrestriktioner.
Något att fundera på för framtiden, mest för att förenkla det för dig Tom, är ju att säga att anmälan är bindande efter ett visst datum.
För alla andra som är åksugna fortfarande så finns det ju andra banor att träna på. Jag kommer sannolikt åka till Örebro iaf en dag nu istället, tycker ni gör detsamma!
Hur är det med träningar på Örebrobanan om helgerna?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|