Dominator-Rocks
Guest
Shit, kan inte säga annat än att man blir sugen på en iPhone
Känns lite osäkert med att låsa upp den, men verkar helt klar vara värt de!
VA?
Vad är det som lockar?
Shit, kan inte säga annat än att man blir sugen på en iPhone
Känns lite osäkert med att låsa upp den, men verkar helt klar vara värt de!
VA?
Vad är det som lockar?
Att den är ovanlig, snygg design, shysst grafik, dvs ikoner, menyer och teckensnitt.
Kan tänka mig att klara mig utan MMS och nån höjdar kamera.
Dessutom kul och ha något inte alla andra har, speciellt när man ändå leker med alla "vanliga" nya modeller på jobbet
VA?
Vad är det som lockar?
Att den är ovanlig, snygg design, shysst grafik, dvs ikoner, menyer och teckensnitt.
Kan tänka mig att klara mig utan MMS och nån höjdar kamera.
Dessutom kul och ha något inte alla andra har, speciellt när man ändå leker med alla "vanliga" nya modeller på jobbet
Åhh, Mac-sekten is back in town!
Nej, jag äger ingen mac men jag kör Osx lite på min pc, och ja, jag gillar det.Har du någonsin ägt en mac? (menar efter 2000) eller är du en pc-fan som gillar charmen med virus, "förbjuden åtgärd" och 20 min uppstartstid?
Jag har haft pc hela livet fram tills för knappt ett år sen då Jag var tvungen att konvertera då vi gör all musik på mac. Jag hatar PC och kommer aldrig äga en sådan mer om Jag så får den gratis.
Det kan Jag skriva under på. Det känns som apple ligger inte bara ett år före alla andra. Efter att ha bekantat mig med min Mac Book Pro och sedan satt mig på morsasns pc för att hjälpa med virusprogram och att den låser sig hela tiden så hajar man inte att dessa datorer säljs längre. Det är från olika planeter.Apple leder utvecklingen Microsoft och Nokia SE mm följer utvecklingen
Nej, jag äger ingen mac men jag kör Osx lite på min pc, och ja, jag gillar det.
Det var detta jag tänkte på.
"Apple gör en enda mobil och den knäcker hela mobilmarknaden det säger väl allt"
"Apple leder utvecklingen Nokia SE mm följer utvecklingen"
Har du någonsin ägt en mac? (menar efter 2000) eller är du en pc-fan som gillar charmen med virus, "förbjuden åtgärd" och 20 min uppstartstid?
Jag har haft pc hela livet fram tills för knappt ett år sen då Jag var tvungen att konvertera då vi gör all musik på mac. Jag hatar PC och kommer aldrig äga en sådan mer om Jag så får den gratis.
Efter att ha bekantat mig med min Mac Book Pro och sedan satt mig på morsasns pc för att hjälpa med virusprogram och att den låser sig hela tiden så hajar man inte att dessa datorer säljs längre.
Om man bara kunde få tag på ett riktigt exemplar och klämma lite på, så man vet lite mer vad man köper.
Har du tänkt på att det kanske är din morsa det är fel på? Mina datorer hänger sig aldrig, oavsett vilka operativ jag kör.
Mac bygger bra och väldesignade saker, men är det inte lite 1998 att "hata PC"?
Har du tänkt på att det kanske är din morsa det är fel på? Mina datorer hänger sig aldrig, oavsett vilka operativ jag kör.
Mac bygger bra och väldesignade saker, men är det inte lite 1998 att "hata PC"?
För de som kör PC och allt fungerar kör väl endast Word och MSN ?
jag menar börja köra lite tunga Apps.. ta Musik t.ex oj oj vad du kommer stöta på problem
Skulle vilja vända på ditt ordspråk och säga är det inte lite 1998 att hata mac ?
Kanske kan fixas
Du kommer tycka att den ligger helt perfekt i handen.. den är riktigt tunn som en Nokia 6300
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|