Men Jailbreak upplåsningen finns ju tillgänglig gratis varför då betala 100USD mer för en upplås telefon på ebay?
Får väl använda nästa poolare som skall över pölen som kurir för att hämta en för 399USD=2600 SEK och det kan prylen väl vara värd...
Med moms frakt o tull kostar den 3.500 att få hit!
2.800 kr betalar man i USA i alla fall förra veckan.
Varför man betalar mer ? saken är att den inte finns i Europa och det är ett jävla intresse efter telefonen så därav styr efterfrågan priset!
Du får lätt 5.000 kr i Sverige för en upplåst iPhone!
Ja, jag lovar. Jag vet hur det blev förra gången vi diskutera mac & pc.. Tror den tråden blev låst
Men klart är att telefonen är najs. Undrar en sak dock, kan man fippla med den med bara en hand? tycker att det på dom flesta filmer alltid använder båda händerna.
Japp hoppas inte denna blir låst nu då
Det går skriva sms med en hand håller den o skriver med tummen
Men hur går en garanti rep. tillväga då? Telefonen måste skickas till USA antar jag? Lite omständigt, men ändå, är ju trots allt 4,5K, och då är det ju skönt ifall den funkar längre än nån månad
Ja ännu så går det inte lämna in i Europa då den inte ens finns att köpa här, men sedan kommer det gå.
Garantin blir inte värre än vad det är för ngn annan Apple pryl, du lämnar således in den där man köpt den (om man nu köper en i Sverige) hos butiken eller Telia om det nu blir dem som får kontraktet att sälja iPhone i Sverige.
Sedan om den skickas och vart spekulerar jag inte i men vi har ett stort serviceställe i Stockholm som även lagar skärmar mm.
Det lär i alla fall inte ta längre tid att få den lagad än mot vad en Nokia el annan mobil... om du är rädd för det.
Dock skall man ju vänta tills en Sverigetelefon släpps om man nu vill vara på säkra sidan.
Jag har haft min i över 2 månader inte haft några problem... vi är väl ett hundra tal som kör iPhone i Sverige och ingen har rapporterat om några fel.
Men Jailbreak upplåsningen finns ju tillgänglig gratis
Denna används ej för att låsa upp 1.1.1 det kostar pengar.