Den blir inte obrukbar!
Teamet som står bakom att låsa upp iPhone eller det finns ju flera jobbar ständigt med detta och för varje version som släpps kommer det finnas ett sätt att låsa upp den.. tills dagen då Apple släpper på tyglarna och gör den helt öppen för vilka SIM kort som helst.
Man vill ju gärna lägga in egena program i sin iPhone och för att göra detta måste den ju ändå hackas! Så även om man köper en "laglig" i sverige så får man ju låsa upp den för att lägga in NES mm mm mm.
Dock så skall Apple skickat ut ett utvecklarprogram för att det skall bli lagligt även detta för 3:e parts företag att utveckla program som är fritt att köra utan massa hack
Behövs det ?
Jag tror du hinner byta telefon innan du byter batteri skall du se!
Det lär ju räcka bra många år i varje fall... men om du nu fortfarande kör en Nokia 3110 och känner att du är nöjd med funktionerna i dags läge kanske du kan behålla den ett tag till
Nej men seriöst jag tror nog det går byta batteri genom att man lämnar in den och får det utbytt, detta gjordes på iPod så varför skulle det inte gå på iPhone ? ... däremot så lär det inte behövas bytas ut det är ju inte direkt ett Nokia batteri som sitter i.
För att OSX är så jävla mkt bättre än WIN enda förklaringen!
Sen visst jag tycker om design, jag tycker Apple gör helt jävla otroliga saker... Jag tror inte jag även om jag lägger 50.000 på en PC kan få den WOW känslan som man får när man sätter sig vid en ny Mac.. ta denna 24" iMac den känslan att starta den med 24" Wide Glossy skärm och köra OSX på... går inte beskriva i ord.. jag sitter på PC på jobbet men jag skulle inte om jag fick betalt använda en sådan privat för att skapa bilder, Musik, Video, DVD, you name it!
Allt går göra på Mac i dagsläget och allt går göra så mkt snyggare och så mkt fortare... om jag nu skulle behöva ett enstaka program som inte finns för MAC som Mac inte har ett program som gör liknande.. Ta Powercommander.. JA då kör man det i Parallels Desktop på Macen sida vid sida av OSX.. dra en fil från mac till win och den blir win mapp.. dra en bild från win och den blir en macfil .. hur smidigt som helst.
Eller lägg in Win på Bootcamp så har du en fullfjädrar Win maskin i din Mac med full hastighet och du kan spela och allt det där som en PC nisse känner att man måste göra
Själv kör man med PS3 och 50" plasma fan så mkt roligare