Spinky Spendrup
Fylld med messmör
Kan inte du förklara de två märkliga luftintagen på framsidan av den där datorbilden jag laddade upp?RF_Racing skrev:PlayStation 2
Kan inte du förklara de två märkliga luftintagen på framsidan av den där datorbilden jag laddade upp?RF_Racing skrev:PlayStation 2
Zee skrev:PS2 är en data som är svart o som man kan lasra med till olika högtalare. Man kan skicka frekvensor till 6 stycken! Plus teven!!!!1
Soround? Aae, den harnte jag hört.*
*I manegen?
Ae, det är nått annat. Du menar PlayBox 360Cube kanske?
RF_Racing skrev:Den skickar inte separat kod till basen, så 5 kanaler.
Zee skrev:Nej just det. Men vart får basen koden ifrån då?
Men vad står då 1:an för i 5.1 system? Har det också nåt att göra med optiska internetsladdar?RF_Racing skrev:Den skickar inte separat kod till basen, så 5 kanaler.
Har en sån har jag haft, den va bättre än XP, startade mycket snabbare och hade Dos operativsystem (troligtvis något Spanskt) varför vill man lasra ljud ifrån en sådan, det är väl monokromatiskt ljud i en sådan, helt omöjligt att göra om till optiskt surrarunt, men här får du enSpinky Spendrup skrev:PS2, IBM Personal System2.
GSXR1100R skrev:Har en sån har jag haft, den va bättre än XP, startade mycket snabbare och hade Dos operativsystem (troligtvis något Spanskt) varför vill man lasra ljud ifrån en sådan, det är väl monokromatiskt ljud i en sådan, helt omöjligt att göra om till optiskt surrarunt, men här får du en
Thermal skrev:Men vad står då 1:an för i 5.1 system? Har det också nåt att göra med optiska internetsladdar?
På mitt jobb så får basen koden ifrån securitas, annars kommer han inte in genom grindarna och då blir det rena lekstugan, även disktanterna får koder men det är mest för att att hålla rent i matsalen.Zee skrev:Nej just det. Men vart får basen koden ifrån då?
RF_Racing skrev:Basen.. men den behöver ingen separat ingång i detta fallet.. har du 2.1 eller 5.1 ljud till datorn? där tar den bara från 2 kanaler via 3,5mm mic plug ( i mitt fall)
GSXR1100R skrev:På mitt jobb så får basen koden ifrån securitas, annars kommer han inte in genom grindarna och då blir det rena lekstugan, även disktanterna får koder men det är mest för att att hålla rent i matsalen.
Men nu är det du som är off topic
RF_Racing skrev:Basen.. men den behöver ingen separat ingång i detta fallet.. har du 2.1 eller 5.1 ljud till datorn? där tar den bara från 2 kanaler via 3,5mm mic plug ( i mitt fall)
Zee skrev:Jösses del 4.
Du menar att DD5.1 och DTS INTE har 6 separata isolerade ljudkanaler? Är detta ditt slutgiltiga svar eller vill du använda en livlina?
RF_Racing skrev:Vilket har ps2? juste.
Zee skrev:PS2 kan man lasra med eller sterio via rca-kablar.
Var kommer 3.5 mm pluggen in i bilden? vad menar du?!?
Hur trög är du, 3.5 mm pluggen är anal-log, sen gör man om signalen via susning och då kan den delas upp i massor av olika ettor och nollor, fast det är bara ettorna som hörs, nollorna är tysta men behövs ändå, det har jag läst på internet iaf men jag kan ha fel, det brukar jag ha.Zee skrev:PS2 kan man lasra med eller sterio via rca-kablar.
Var kommer 3.5 mm pluggen in i bilden? vad menar du?!?
Men var kommer då den optiska kabeln in som du undrade över? Du gör dig inte dum nu va?RF_Racing skrev:3,5mm plugger har liksom 2 rca kablar 2 kanaler.. och jag har vid datorn 2.1 ljud då förstärkaren i basen använder sig av ett lågfrekvens filter som gör att den bara spelar basljuden.. jag undrade om inte ps2an gjorde så med!
Thermal skrev:Så då har jag kopplat fel i min anläggning hemma då? Från dvd till reciver med digital kabel, förvisso koaxial. Men bry dig inte om det. Sen från reciver till de fem högtalarna med vanlig högtalarkabel. Subben har jag kopplat in på LFE utgången på recivern. Sen har jag som bonus kopplat in ljudet från mitt xbox360 via optisk kabel till recivern. Vad kommer 3,5 mm pluggen in?
RF_Racing skrev:3,5mm plugger har liksom 2 rca kablar 2 kanaler.. och jag har vid datorn 2.1 ljud då förstärkaren i basen använder sig av ett lågfrekvens filter som gör att den bara spelar basljuden.. jag undrade om inte ps2an gjorde så med!
Jamen helvetes jävla skit, du är verkligen korkad på riktigt! Vem sa ovanstående dynga? Rösterna i ditt huvud?RF_Racing skrev:Nej men sluta dumma dig... jag undrade om man verkligen sände på 6 kanaler och inte på 5, men han sade att man måste sända till basen med.. men då sade jag att den tar sin info från de andra signalerna som det gör på min data med 2.1 ljud från 2 kanaler.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|