surround med PS2an

zhapod

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
TZR125 -89
RF_Racing skrev:
Relativitetsteorin...

Energin = Massan * hastigheten^2

*=gånger

Jag hänvisar till svarta hål.

Ljus påverkas av gravitation pga att den har massa...
Är det därför bensin är så satans tungt? jag menar, det innehåller ju massor med energi, eller?

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
DM Brutale -04
:felämne När jag droppar ögondroppar i mina ögon så rinner det ner i halsen och smakar beskt. Har ni andra upplevet det någon gång? Hur är min stavning föresten?

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
zhapod skrev:
Är det därför bensin är så satans tungt? jag menar, det innehåller ju massor med energi, eller?

Nej, det är för att bensin är magi som inte omfattas av de kända fysiska lagarna. :mattias

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
zhapod skrev:

Jag antar att du bara dummar dig men du har delvis rätt...

Men sluta o käfta emot om det nu... Vet du inte det är du väldigt oinformerad... Gå i skolan.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
crall_b skrev:
:felämne När jag droppar ögondroppar i mina ögon så rinner det ner i halsen och smakar beskt. Har ni andra upplevet det någon gång? Hur är min stavning föresten?

Bättre än min! :banana

Jo det har jag... Jag kan även "bubbla" mjölk ur ögat! :lol

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
RF_Racing skrev:
Men Rosen...

"Som ett exempel de flesta paket som har benämningen 7.1 kan bara spela upp ljud med benämningen 5.1."

Förklara.
Jag har för mig att det i ett 5.1 paket ingår 1 centerhögtaler 2 sidohögtalare och 2 hörnhögtalare bak.

Men i ett 7.1 paket så finns det 2 extra sidohögtalare, om du spelar upp ljud anpassat för 5.1 högtalarpaket så använder sidohögtalarna samma ljud (höger, vänster åtskiljt förstås)

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
stoooffe skrev:
LÄS Rosens inlägg som han skrev tidigare. :7peta

Jo jag har läst dem... Men jag kunde inte hålla ihop allt då jag ligger på backen för att jag inte vill rammla av stolen igen... Men jag tolkade det han skrev ordagrand... Alltså att om jag har en film som skickar 7.1 ljud så kan inte jag lyssna på det...

"Som ett exempel de flesta paket som har benämningen 7.1 kan bara spela upp ljud med benämningen 5.1."

Sen var det kul hur han använde Benämningen Benämn fel. :rofl

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
crall_b skrev:
Nej men jag har problem med att mitt lypsyl smakar tandkräm.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
-Rosen- skrev:
Jag har för mig att det i ett 5.1 paket ingår 1 centerhögtaler 2 sidohögtalare och 2 hörnhögtalare bak.

Men i ett 7.1 paket så finns det 2 extra sidohögtalare, om du spelar upp ljud anpassat för 5.1 högtalarpaket så använder sidohögtalarna samma ljud (höger, vänster åtskiljt förstås)

Men om jag spelar upp mono ljud i ett surraoundsystem så får jag inte surraound ljud heller... :rofl :lol

Desutom så fungerar många 7.1 ljudsystem så att när övergången mellan tex 2 högtalare (låt säga de 2 hörnhögtalare man har i 5.1 ljud) är i mitten så spelar så en av 7.1 högtalarna (den som är emellan dem då)...

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
RF_Racing skrev:
Jag antar att du bara dummar dig men du har delvis rätt...

Men sluta o käfta emot om det nu... Vet du inte det är du väldigt oinformerad... Gå i skolan.

RF_Racing, våran allvetare. Jag satt bredvid en äldre kvinna på bussen, ursprung okänt, men jag tror hon kom från Indien. Hon luktade lite curry, men nu till min fråga: Varför gräver du din egen grav?

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
seyou skrev:
RF_Racing, våran allvetare. Jag satt bredvid en äldre kvinna på bussen, ursprung okänt, men jag tror hon kom från Indien. Hon luktade lite curry, men nu till min fråga: Varför gräver du din egen grav?

Det jag skrev till honom var rätt...

crall_b skrev:
E det ett problem? mitt smakar stekflott :gnissla

Min tandkräm smakar stekflott...

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
RF_Racing skrev:
Sen var det kul hur han använde Benämningen Benämn fel. :rofl

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA gjorde han det? Fyfan va han måste vara pantad. :rofl

Jag menar, stavar man ett ord fel eller använder ett ord på fel ställe så är man ju helt blåst mellan öronen. :banana

Jag hatar moraltanter, fattar inte hur folk orkar bry sig om andras stavning.
Bara folk skriver så man förstår vad det handlar om så skiter jag i små stavfel lite här och där.

Väx upp för helvete. :7peta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...