surround med PS2an

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
DM Brutale -04
RF_Racing skrev:
Men om jag spelar upp mono ljud i ett surraoundsystem så får jag inte surraound ljud heller... :rofl :lol

Desutom så fungerar många 7.1 ljudsystem så att när övergången mellan tex 2 högtalare är i mitten så spelar så en av 7.1 högtalarna (den som är emellan dem då)...

Jag fattar inte vad du menar..........vad är det du skriver? :confused:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
crall_b skrev:
E det ett problem? mitt smakar stekflott :gnissla
Jag tror nog att din variant som är bäst för tänderna. Men jag har hört att klor skall vara väldigt bra för tänderna så jag ska nog ta och testa det.

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
RF_Racing skrev:
Men om jag spelar upp mono ljud i ett surraoundsystem så får jag inte surraound ljud heller... :rofl :lol

Desutom så fungerar många 7.1 ljudsystem så att när övergången mellan tex 2 högtalare (låt säga de 2 hörnhögtalare man har i 5.1 ljud) är i mitten så spelar så en av 7.1 högtalarna (den som är emellan dem då)...

Du där, allvetaren, som klagar på alla andras stavning. Hur är det nu med din egen stavning nu IGEN?

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
crall_b skrev:
Jag fattar inte vad du menar..........vad är det du skriver? :confused:

Att de 2 "extra" högtalarna man får med i en 7.1 anläggning kompromissar om ljudet som går mellan 2 högtalare, alltså istället för att när ljudet är på 50/50% mellan 2 högtalare för att få känslan att ljudet kommer från emellan dom så spelar det kanske 20/60/20 för att få en större känsla... så den använder sig av 5.1 kanalerna... Detta är du såklart när det är 5.1 ljud på tex dvd skiva... annars så kommer det ju såklart separat ljud ur alla högtalare.

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
DM Brutale -04
-Rosen- skrev:
Okej, bara det att tjejer tänder mer på gula läppar nuförtiden, tror du att brom skulle fungera för det ändamålet.

Ja kanske, men det beror lite på massan, den får inte röra sig snabbare än ljuset i vatten bara.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
RF_Racing skrev:
Att de 2 "extra" högtalarna man får med i en 7.1 anläggning kompromissar om ljudet som går mellan 2 högtalare, alltså istället för att när ljudet är på 50/50% mellan 2 högtalare för att få känslan att ljudet kommer från emellan dom så spelar det kanske 20/60/20 för att få en större känsla... så den använder sig av 5.1 kanalerna... Detta är du såklart när det är 5.1 ljud på tex dvd skiva... annars så kommer det ju såklart separat ljud ur alla högtalare.
Jag är för trött för att orka fundera på vad du egentligen skrev precis, men vid en första anblick så ser det ut som att du äntligen träffade rätt.

Grattis :cpparty

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
-Rosen- skrev:
Okej, bara det att tjejer tänder mer på gula läppar nuförtiden, tror du att brom skulle fungera för det ändamålet.

Eftersom man blir röd om läpparna när man käkar ketchup så borde det ju funka att äta en massa banan om man nu vill ha gula läppar istället. :va

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
-Rosen- skrev:
Jag är för trött för att orka fundera på vad du egentligen skrev precis, men vid en första anblick så ser det ut som att du äntligen träffade rätt.

Grattis :cpparty

Bara en ursäkt för att du inte fattar...
Klart jag hade rätt...

"Som ett exempel de flesta paket som har benämningen 7.1 kan bara spela upp ljud med benämningen 5.1."

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
crall_b skrev:
Ja kanske, men det beror lite på massan, den får inte röra sig snabbare än ljuset i vatten bara.
Jo det kan nog stämma, men om du blandar i lite kalium i vattnet så saktar detta upp ljuset. Tror du att det fungerar då. Eller borde jag ominstallera min kroppsliga partition och försöka satsa på vingar istället?

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
DM Brutale -04
RF_Racing skrev:

Jag vet hur det fungerar, jag förstod bara inte det du skrev.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati