seyou skrev:Och passade på att dumförklara alla som inte trodde på dina argument.
Nej.
seyou skrev:Och passade på att dumförklara alla som inte trodde på dina argument.
RF_Racing skrev:
RF_Racing skrev:Nu kan du ävertyga "Thermal" att det inte har det
seyou skrev:
seyou skrev:Nehe
Hur ska du ha det?
RF_Racing skrev:Lyssna här... Nästan det enda jag har varit seriös med är att jag bara FRÅGAR saker, inte som du säger hävdar... ( Mer än då jag skämtar )
Nee för jag drev ju inte med han något... Men nu har jag fått 2st som båda 2 säger att jag har fel och ingen av dem tycker samma... KUL!
seyou skrev:
RF_Racing skrev:En som nu tycker att jag är dum i huvet som tror att ljus har massa... Och en som dum förklarade mig som sade en så självklar sak till honom om att ljus har massa...
seyou skrev:Häftigt!
RF_Racing skrev:Jag vet! Fantasistiskt! Men nu ska jag dra o se på southpark... Pussah O go natt...
crall_b skrev:så man kan alltså få ut suuroundljud från ps2 då, har jag fatta det rätt?
crall_b skrev:så man kan alltså få ut suuroundljud från ps2 då, har jag fatta det rätt?
crall_b skrev:Ok tack då skall jag kolla om labero är ledig i morgon.
seyou skrev:Fast det måste vara lazermagi som går skitsnabbt i magnetiserad banankräm.
crall_b skrev:Attans, clownen manne har ju laggt ner. Hur skall jag lösa detta nu då.....
crall_b skrev:Ja men först skrev någon att det skulle vara en massa ljus å det har jag men sen skulle det inte vare en massa utan banakräm.... jag fattar fan inte RF hjälp mig!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|