surround med PS2an

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
seyou skrev:

Lyssna här... Nästan det enda jag har varit seriös med är att jag bara FRÅGAR saker, inte som du säger hävdar... ( Mer än då jag skämtar )

seyou skrev:
Nehe :gnissla

Hur ska du ha det?

Nee för jag drev ju inte med han något... Men nu har jag fått 2st som båda 2 säger att jag har fel och ingen av dem tycker samma... KUL!

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR

Bärgren

Gick med
30 Jul 2005
Hoj
RF_Racing skrev:
En som nu tycker att jag är dum i huvet som tror att ljus har massa... Och en som dum förklarade mig som sade en så självklar sak till honom om att ljus har massa... :tummenupp

Häftigt!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Haha ja tror jag dör! finns bara en anledning att inte banna idioten och det är för underhållningsvärdet!! (kanske därför inte jag har blivigt bannad också... :va )

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
DM Brutale -04
Ja men först skrev någon att det skulle vara en massa ljus å det har jag men sen skulle det inte vare en massa utan banakräm.... jag fattar fan inte RF hjälp mig!!

Bärgren

Gick med
30 Jul 2005
Hoj
crall_b skrev:
Ja men först skrev någon att det skulle vara en massa ljus å det har jag men sen skulle det inte vare en massa utan banakräm.... jag fattar fan inte RF hjälp mig!!

Han har inte svarat den senaste minuten så han måste ha loggat ut.

crall_b

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2005
Hoj
DM Brutale -04
Attans, jaja jag få väl gå och spela lite ps2 isället dådå.

Tack alla för en rolig kväll :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Denna tråd är ett klassiskt exempel på hur fel det blir när man har negativ attityd mot dom som försöker att hjälpa till att reda ut teknik, begrepp & fysik.

Även om tråden är bland det roligaste jag läst så är den samtidigt skrämmande, det handlar tydligen inte om att vilja lära sig och lyssna, det handlar enbart om att överbevisa och "vinna striden" genom att länka till andra sidor och sedan idiotförklara alla andra svar.

Man vinner inga strider på internet, på sin höjd så skaffar man sig bara ovänner, varför kan man inte bara släppa på prestigen och inse att det finns andra som är både smartare och mera insatta i ämnet istället för att försöka få sig själv framstå som en teknikguru som redan kan allt.

Lägg märke till hur agitatorn vänder, vinklar och ändrar sin åsikt vartefter tråden växer, underhållande på samma gång som det skapar förvirring, när man till sist närmar sig någon slags sanning och sumering så vill agitatorn framstå att han hela tiden visste hur det låg till, om man nu roar sig att ställa retoriska frågor så får man ha torrt på fötterna innan man går igång med grisbrottningen.

Men tråden är som sagt väldigt rolig att läsa om man har lite sjuk humor :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati