surround med PS2an

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
GSXR1100R skrev:
Denna tråd är ett klassiskt exempel på hur fel det blir när man har negativ attityd mot dom som försöker att hjälpa till att reda ut teknik, begrepp & fysik. blaaa blaaa

Helt klart roligaste tråden på länge, men är RF-racing på riktigt? På riktigt alltså, ellr hur det ni blir. :3freak

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Långa farbron skrev:
Han känns som ett troll tycker jag.
Ett konsekvent troll om man tittar på hans inlägg i andra trådar. Nu är jag ju ingen psykolog men jag tippar på att han lider av en kombination av damp, adhd + alla andra bokstavssjukdomar som tänkas kan. Baka in lite mindervärdeskomplex och självhävdelsebehov så blir slutresultatet just RF_Racing.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
:rofl :lol

Nej jag är inte på riktigt! ;)

Iallafall inte i denna tråden... Jag har, tro det eller ej varit seriös i några trådar!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RF_Racing skrev:
:rofl :lol

Nej jag är inte på riktigt! ;)

Iallafall inte i denna tråden... Jag har, tro det eller ej varit seriös i några trådar!
Du är dock roligast när du inte vet om det, har du inga mer roliga frågor idag, jag skrattade så tårarna rann igår :)

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
GSXR1100R skrev:
Du är dock roligast när du inte vet om det, har du inga mer roliga frågor idag, jag skrattade så tårarna rann igår :)

Här passar det här gamla hederliga ordspråket bra in :D

"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics: Even if you win, you're still retarded..."

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
GSXR1100R skrev:

Tro mig... Jag vet när jag är rolig och inte... Jag är helt seriös då jag säger att jag ramlade av stolen för att jag tjöt av skratt! :)

Nej.. Denna tråden är gammal nu... Orka?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
RF_Racing skrev:
Tro mig... Jag vet när jag är rolig och inte... Jag är helt seriös då jag säger att jag ramlade av stolen för att jag tjöt av skratt! :)

Försöka går ju...

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag har inte läst mera än typ tre inlägg här. Är det värt att plöja igenom skiten med dynga i hopp om att se nån göra bort sig? Är det kul?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
RF_Racing skrev:

Är du inte det minsta nyfiken om hur man beräknar massans specifika vikt i ljusets hastighet eller är detta ämne för banalt.

Ser fram mot ännu en rolig kväll :fyllisar

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
GSXR1100R skrev:
Är du inte det minsta nyfiken om hur man beräknar massans specifika vikt i ljusets hastighet eller är detta ämne för banalt.

Ser fram mot ännu en rolig kväll :fyllisar

:kocko Orka? Nej... Fast visseligen så borde man ju fortsätta på denna tråd så man inte förstår andra...

Jag VET hur man räknar ut ljusets massa... men man kan inte mäta åt det hållet ljuset åker åkt utan man måste mäta på ljuset som går ut åt sidan... Men detta är vell så självklart för dig med förstår jag? :fatta!

Gustav1 skrev:
Försöka går ju...

Igår var vi 3 st som skrev olika inlägg... Vad vill du ha sagt? Att du inte tror på det? :rofl

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
RF_Racing skrev:
:kocko Orka? Nej... Fast visseligen så borde man ju fortsätta på denna tråd så man inte förstår andra...

Jag VET hur man räknar ut ljusets massa... men man kan inte mäta åt det hållet ljuset åker åkt utan man måste mäta på ljuset som går ut åt sidan... Men detta är vell så självklart för dig med förstår jag? :fatta!

Igår var vi 3 st som skrev olika inlägg... Vad vill du ha sagt? Att du inte tror på det? :rofl

Vad har du för utbildning igentligen? Jag gisar på fordon/transport i perkele möjligen energie programer.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
RF_Racing skrev:

Då inleder jag kvällen med den sedvanliga hälsningen :kocko :fatta!

Jag vet att du inte vet hur man räknar, men du vet inte att du inte vet, du avslöjade dig redan nu.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag har bestämt mig för att inte läsa dyngan. Men hänger kvar i tråden om det kommer flera inlägg som det nedan.
RF_Racing skrev:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Victor skrev:
Jag har bestämt mig för att inte läsa dyngan. Men hänger kvar i tråden om det kommer flera inlägg som det nedan.
Du vet inte vad du missar, hela denna tråd är späckad av liknande uttalanden :rofl

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
GSXR1100R skrev:
Då inleder jag kvällen med den sedvanliga hälsningen :kocko :fatta!

Jag vet att du inte vet hur man räknar, men du vet inte att du inte vet, du avslöjade dig redan nu.

Men... Jag drev ju inte med dig för att allt skulle börja om... eller du kanske spelade med? :rofl

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati