Hej!
Första inlägget här på sporthoj.
Eftersom mitt bilbygge hållit på i över ett år nu så köpte jag mig en gammal Suzuki GS 550 M för ett tag sedan för att ha något att köra sålänge.
Nu har jag blivit sugen på något snabbare men vill fortfarande hålla försäkringen nere på en låg nivå. Dyrt med både bil och hoj samtidigt. När jag kikade runt på blocket hittade jag en Suzuki 1100 gsx-r 1987 som var aningen ombyggd. Antar att den borde funka att classica försäkra i bilsport-mc?
Det som behövde göras med den är att byta bakdäck, fixa blinkers och sätta dit reg-skylt på den ombyggda bakdelen och sedan besikta den. 7000 mil hade den gått. Motorn ska låta fin fint enligt ägaren och hojen säljs pga bilköp.
Någon som har erfarenhet av bankörning med sådana här hojar?
http://www.blocket.se/vi/13280482.htm?ca=16_s
Första inlägget här på sporthoj.
Eftersom mitt bilbygge hållit på i över ett år nu så köpte jag mig en gammal Suzuki GS 550 M för ett tag sedan för att ha något att köra sålänge.
Nu har jag blivit sugen på något snabbare men vill fortfarande hålla försäkringen nere på en låg nivå. Dyrt med både bil och hoj samtidigt. När jag kikade runt på blocket hittade jag en Suzuki 1100 gsx-r 1987 som var aningen ombyggd. Antar att den borde funka att classica försäkra i bilsport-mc?
Det som behövde göras med den är att byta bakdäck, fixa blinkers och sätta dit reg-skylt på den ombyggda bakdelen och sedan besikta den. 7000 mil hade den gått. Motorn ska låta fin fint enligt ägaren och hojen säljs pga bilköp.
Någon som har erfarenhet av bankörning med sådana här hojar?
http://www.blocket.se/vi/13280482.htm?ca=16_s
Last edited: