Brukar låna och köra en då och då under somrarna. Jag tycker det är en kanonmaskin med ett riktigt kraftpaket i mitten. Är det nån modern nakenhoj jag skulle köpa så vore det den. Hygglig väghållning, fina bromsar, gediget chassie (men det har sagts att den kan wobbla lite i väldigt höga farter) och framförallt en maffig motor.
Vill du gasa och leka så visst går det. Ett bottenvrid utan dess like i en standardmotor (för att vara en radfyra då), mycket varvvillig motor och vill du köra en massa bakhjul så är det bara dreva om lite eller gasa på låga växlar.
Är det nåt dåligt med den så tycker jag det är originalstyret. Det är väl så snävt och hojen känns väldigt trögstyrd då man sitter upprätt så man får ge rätt så kraftiga styrimpulser. Skulle jag göra nån ändring på den så skulle jag definitivt köpa ett annat styre och eventuellt nån form av styrhöjare för att få bättre körställning (jag är ca 187cm lång) och få lite mer kraft.
Utöver det skulle jag väl kitta den med annat avgassystem för är det nåt som förstör den hojen så är det avgassystemet.
Provkör och döm själv tycker jag!