Jag har nyligen Mappat och tagit bort hastighetsspärren + ( tremod ) på ett par B-Kings ( Flashar boxen ) samt Pc5
Riktigt bra resultat och Nöjda kunder
Vet du om Pc5 är likadan till b king 07-2010? hittat en sida där dem har bra pris men står att den passar 09-10 modellen av b king.
Tacksam för svar av dem som har koll.
// peter
Nu är ny hållare tillverkad och jag börjar bli nöjd. Ska dock bli ett par mindre blinkers i framtiden tror jag.
Bilder kommer.
/PeterView attachment 362631View attachment 362632
även om jag tänkte behålla min king orginal .... så börjar det dra rejält i slipon tarmen
var först inne på Laser Extreme med 4 blås , men såg en king irl med sånna ... var inte riktigt som jag föreställde mig , tunnare å klenare än jag väntat mig
Någon som har erfrenhet av GPR ? kvalitet och sådant ¨å även hur det går att beställa från dom .... hittade dessa ... http://www.gpr-motorcycle-exhausts....-King-Thunder-Deeptone-road-legal-by-GPR.html
klart rätt i pris , samt följer med skylthållare å doningar , samt lyssnat lite på tuben .... låter gott (på andra hojjar då , finns ingen king) ..... tänkte ev lacka dom svarta med värmebeständig färg innan mont
Vet att han jag köpte mitt devil rör av hade ytterligare ett exemplar liggandes, kan höra med han om det är av intresse. Skicka pm i så fall! Jag e grymt nöjd med mitt.
Tycker nog att bild nr 2! Den som ser mer transparent ut ser bäst ut.
Lycka till och glöm inte medella vilken det blir.
/Peter
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |