Tackar .
Då har man gjort sin första beställning på ebay.
Var ju skitenkelt.. Då är det bara att vänta på de nya fotpinnarna och hoppas de blir bra.
Hur går det med pinnarna? Har du fått de på hojen?
Nyfiken vad du tyckte, fick ca 6 mil idag i sköna +5 grader varma soliga vädret idag...njuter varje stund
Fan man måste nog flytta till skåne... här kom det en decimeter nysnö i går och ingen vår i sikte.
Jo här kan man åka mera, ca +4 idag och solsken idag, ska nog ta en repa idag med..
Har du fått yoshi burkarna o tail tidy ?
Hur går det med pinnarna? Har du fått de på hojen?
Nyfiken vad du tyckte, fick ca 6 mil idag i sköna +5 grader varma soliga vädret idag...njuter varje stund
Ec Hjälp!!
Jag får ingen fart på bromslyset på tailtidylampan...???
Lyset och blinkersarna var inget problem men bromslyset får jag ingen stil på.
Det lyser om man kopplar in det på bakljusets sladdar så själva dioderna funkar.
Ingen säkring är paj.
Har kopplat B/W till Tailtidy svarta (=jord) , Br till gula (=lyset) och Wb till röda (=broms).
Hur gjorde du??
Förresten fan vilket GOTT LJUD!! Det blev med Yoshiburkarna
Ronny
B-King Vs V-Max II
Tidningen MOTORCYCLIST testar B-king mot nya V-max i mars-numret.
Kingen vann alla deltester (såklart).
Acceleration 402 meter10,13 vs 10,41 , väghållning, bränsleförbrukning, ergonomi, mm.mm.
Länge leve Kungen.....
Ec Hjälp!!
Jag får ingen fart på bromslyset på tailtidylampan...???
Lyset och blinkersarna var inget problem men bromslyset får jag ingen stil på.
Det lyser om man kopplar in det på bakljusets sladdar så själva dioderna funkar.
Ingen säkring är paj.
Har kopplat B/W till Tailtidy svarta (=jord) , Br till gula (=lyset) och Wb till röda (=broms).
Hur gjorde du??
Förresten fan vilket GOTT LJUD!! Det blev med Yoshiburkarna
Ronny
För mig jag kopplade in den på W/B som du säger, men prova med en testlampa så du hittar rätt.
Jag lyckades smälla en säkring, och då dog allt ljus på hojen.
Skulle du inte hitta rätt så går jag gärna ut o kolla på mc under dagen, slutat jobba nu så jag inväntar fint väder.
Visst låter det najs om Yoshi burkarna, jag provade först med DB killers i o tänkte va fan ska väl låta mera, efter de åkte ut så rocka de.
Jag hade klämt ett av skarvdonen dåligt så nu funkar det
Jag har inga insatser i men det låter nästan för högt ( i alla fall inne i garaget, blir noog lagom ute på vägen...)
Vi har vita vintervägar här ännu så man får väl lägga på ett till lager vax så länge.
Jag hade klämt ett av skarvdonen dåligt så nu funkar det
Jag har inga insatser i men det låter nästan för högt ( i alla fall inne i garaget, blir noog lagom ute på vägen...)
Vi har vita vintervägar här ännu så man får väl lägga på ett till lager vax så länge.
Det kommer vart fall inte lata for mycket..
Far se hur mitt later nar jag fatt ihop, Youshi grenror fran ´08 busa och youshiburkarna och nytt mellanror, 1450 cc, hogkomp, osv.. det kan kanske bli for mycket, men jag tror det inte.
Det kommer vart fall inte lata for mycket..
Far se hur mitt later nar jag fatt ihop, Youshi grenror fran ´08 busa och youshiburkarna och nytt mellanror, 1450 cc, hogkomp, osv.. det kan kanske bli for mycket, men jag tror det inte.
Måste bli en underbar sång med dom grejerna...
Har du moddat toppen åxå??
Hur mycket effekt snackar vi om ??
Ahh trevligt att det löste sig, en annan drog ut i regnet som kom ist
Vaxa vad är det?
Sluta jag får ståpäls....Kan du se till att den blir filmad med bra ljud, bara måste få höra den under fullgas.
Ahh 6+ ute, nu tar man hojen till jobbet 6 mil fram o tebaxs...
Hoppas nu snön håller sig borta.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |