Rastade Kingen idag för första gången iår, den spann som en katt och gick RIKTIGT bra
Tråkigt att sälja pärlan precis när det börjar bli säsong...Såja nu har min King fått en ny ägare. Jag har inskaffat en diesel ist.
Ha så skoj med era, jag är MEGA AVIS!!!!!!!!
Såja nu har min King fått en ny ägare. Jag har inskaffat en diesel ist.
Ha så skoj med era, jag är MEGA AVIS!!!!!!!!
hej alla kul med all tips o svar om B-King har själv köpt en o hoppas på grymt drag.har kört kawa zx 10 sista hoj så man är ju luttrad....trött på ligga ner o köra bättre med nack spärr haha.har hört kingen är strypt på 3 första växlar?kan man få bort skiten?ha d bäst o maila meeeeer
Hej alla B-king ägare.
Har en ny B-king som står i garaget sen i december, köpte en ny men har inte kört en b-king tidigare.
Som dom flesta andra b-king ägare är jag själv inte så upphetsad över burkarna som sitter på. Så efter första servicen så blir det att sätta på nya.
Ni som har Yoshimura system på era bågar vart har ni köpt dom ifrån? Har kollat och funderat på att köpa från staterna, men undrar om dom det är någon svensk
mc-butik som är mer prisvärd?
Hej alla B-king ägare.
Har en ny B-king som står i garaget sen i december, köpte en ny men har inte kört en b-king tidigare.
Som dom flesta andra b-king ägare är jag själv inte så upphetsad över burkarna som sitter på. Så efter första servicen så blir det att sätta på nya.
Ni som har Yoshimura system på era bågar vart har ni köpt dom ifrån? Har kollat och funderat på att köpa från staterna, men undrar om dom det är någon svensk
mc-butik som är mer prisvärd?
Köpte mina Youshiburkar på Din MC, men de var dyrare än de 7,700 som Ronnygrim betalade på ebay. Tror de kostade över 10'
Men de låter skönt
Tror mina kommer låta ännu bättre vilken dag som helst, bara han som ska bygga mellanröret blir klar..
Sen är det Youshi grenrör från Busan och Youshiburkarna där bak.
Tack för svaren, känns skönt att höra att man har köpt en juste båge. Känns som att Patlin har satt standarden för vad man ska/kan göra med sin King
Tror fan att jag ska beställa steg fem paketet från MP
Vi ses på vägarna, hej.
Nu jäklar är det nära...
Vaknade imorse och startade datorn, och då hade det efterlängtade mailet kommit från Andersson Turbo. Han var nu klar med bygget av mellanröret, så imorgon lämnar han in min hoj till Din MC och sen räknar jag iskallt med att hämta hem henne imorgon eftermiddag.
Har gjort garaget kliniskt rent idag, så hon ska känna sig hemma igen efter 6 månader på villovägar..
Men tror dessa 6 månader har varit nyttiga, och vi får väl se hur hon beter sig från Väsby till Norrtälje imorgon..
Jäklar vad jag längtar...
????
Dynokurver ????
Så här ser min hoj ut, har förstått hur man får till detta med bilder nu, tror jag...
Ser snyggt ut...men jag tror bestämt att du "fotoshoppat" bort den feta bakstänkan på vissa bilder... eller??
Skämt å sido så är jag bara avis på din motor
Lycka till med inkörningen och vi väntar spänt på resultatet från bänken...
Ser snyggt ut...men jag tror bestämt att du "fotoshoppat" bort den feta bakstänkan på vissa bilder... eller??
Skämt å sido så är jag bara avis på din motor
Lycka till med inkörningen och vi väntar spänt på resultatet från bänken...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|