läcker!!!
Fångade en värsting på bild för ett tag sen, alltid lika vacker hoj!
Vem kan det vara?
Jadu Henry.
Vem kan det vara? Ken det vara han som står granne med en Pimpad Gilera?
Men den bilden är från förra året väl? Eller är den från nu i söndags när jag smög iväg?
"Pimpad"? Jag trodde 40års krisen menade på att du äntligen fattat att du är inne i ett nytt millenium nu, släpp 70tals slanget och lev upp till årsmodellen på hojen istället!
Förresten, tycker inte du ska vara så hård mot Stefan ifrån Malmö, nog för att Rocketen var en riktig kärringhoj men att påpeka att Stefan bara är snabb när han inte befinner sig på vägarna är lite väl elakt.
Du och han Roger med morsgriscykeln har bildat sporthojs, jag ska inte säga enda, vuxna fuckodubletter. Nästa gång tycker jag att du ska ta en titt på ditt egna bakdäck innan du kritiserar mitt.
Du -->
Roger -->
Gå och lägg dig nu sonen!!!!
BLEV +200 HK på slangen!!!!:banana
Imorgon är den klar, men står på 201 hk före mappningen
Velkommen i 200+ klubben
Blir en fortsättning på detta projekt, soppan tar slut vid 8000 varv. Så nu får vi se hur vi ska lösa den utmaningen. Om det räcker med nya spridare eller vad som krävs.
Men Lelle har snackat med MotoSpeed som ska kolla med USA vad som bör göras för att mata den mera.
Så vi får nöja oss med dessa 201 hk på hjulet så länge .
Och hoppas att lösningen är klar om någon vecka så vi får se vad den då ger i bänken.
Ska bara förbi 203...
Jeg øket bensintrykket fra 3,0 bar til 3,8 bar.
enkleste og billigste måten. Tar ca 10 min å justere regulatoren som sitter i bensinpumpen.
Hvis du ikke vil gjøre det selv kan du sende den til meg så fikser jeg det gratis.
Du tror inte jag behöver byta spridare? Räcker det med att justera upp regulatorn till 3,8 så vore det ju riktigt bra. Tror du jag når så många fler hästar med detta? Fattar inte hur du fått så jäkla högt vrid.
Mitt slutade idag på 150.73 vid 9700 varv, tror du den kurvan blir bättre när den får mera soppa? 200.70 hk på hjulet blev det vid 10700 varv.
Så jag är förbannat nöjd, men vill försöka få ur de där sista också när den får mera soppa..
Har orginal spridare i min Hayabusa på 239 hk. ( men 4,6 bars bensintryck ).
Finnes INGEN anledning til å bytte spridare på en NA motor så lenge man kan øke bensintrykket ( men orginalpumpa klarer ikke mere enn ca 4,0 bar før flødet går ned ).
Kubikk= vrid
Orginal kammer = vrid
Snik porting = vrid
Kubikk+orginal kammer+snik porting = MYCKET VRID
Otroligt fin gång för att vara 200+ hästar Som en standard mc i karaktären
Lite har ju hänt sedan katanorna på 150hk härjade
Tacka för att du la in de fina kurvorna.
Jag försökte scanna in dom, men det blev inget bra.
Är så sjukt nöjd nu!! Känner mig som en 5 åring på julafton..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |