Lägre än standard har jag aldrig hittat på marknaden, endast högre. En variant kan vara http://www.s-racing.se/ standardhöjd 595:- och sen sätter du sågen/dremeln i det. Därpå en kåplist. Det blir betydligt billigare än att kapa i orginalglas.
Lägre än standard har jag aldrig hittat på marknaden, endast högre. En variant kan vara http://www.s-racing.se/ standardhöjd 595:- och sen sätter du sågen/dremeln i det. Därpå en kåplist. Det blir betydligt billigare än att kapa i orginalglas.
Blå kurvor är med: 2" moddad luftburk, GSX-R kammar, Acrapovic helsystem.
Röda kurvor är med: 1216cc, 30mm insugsventiler, RS36, Acrapovic helsystem och portad topp.
Snygga kurvor!
Ser väldigt lika ut de jag hade med gammeln med ungefär samma setup (fast jag hade originalventiler). Jag kom inte riktigt upp i dina siffror men snuddade vid 150 hk och 125 Nm. Saknar den hojen emellanåt...
Kul att höra om dina planer.
Lycka till!
Tänkte bara säga hej som ny medlem och nybliven ägare till en bandit naked -04.
Har läst lite i forumet och hittat en del intressanta saker, får se om man kanske hittar på något senare i sommar med moddningar.
Hej och välkommen.
Ja, du har valt en bra modell Finns hur mycket som hellst att göra med den. Ligger bra till i försäkring också
Har du hunnit ögna igenom hela tråden ännu.... Finns mycket matnyttigt, (samt en hel del blaj också)
Mvh Jörgen
Någon mer än jag som blev överraskad av låga försäkringspriser på Suzuki märkesförsäkringar?
oj oj oj... Måste ringa och kolla i morgon... Har huvudförfallodag nu på söndag 1/3
8000:- Bilsport & MC.
Tjena!
Finns det någon där ute som har en utav dom fyra banjo bultarna som man sätter i ventilkåpan, precis bredvid tändstiftshålen. Köper gärna den i så fall. Om inte kanske någon vet var jag kan beställa en? Har lite halvbråttom!
Tack på förhand!
Edit: Till en bandit 1200 -98
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |