Hej. Kollar med efter huggers samt Belly pan ( magspoiler), här e en sida från U.K http://www.banditmaniashop.co.uk/bandit-1200-96-05-hugger-in-shiny-black-finish-908-p.asp ...har kollat runt lite och S-racing har bra priser...beställer nog mina prylar där ifrån. kolla denna med, köpte kylargaller där ifrån. www.checkray.se
...den från uk går på 104 pund, ca 1200kr och då är den svart och till sverige för de priset. Den från s-racing e väl obehandlad och för 1200:-?
Får nog bli från banditmania...Har du fått dit ngt avgas än...check-ray hade förut för billigt pris
hälsn leffe
Var kan man hitta huggers till banditen?Tycker S-racing´s ser lite stor ut
leffe
BanditMania på E`Bay tar 49.99+frakt
leffe
Går knappt att hitta hög komps kolvar till banditen som inte är "overbore", är det lika att hona ur några millimeter om man sätter i såna kolvar eller vilken är anledningen?
Sugen på toppen, men då ska kolvar in på samma gång... och bestyckas såklart!
Hur mycket komp är du ute efter?
Beroende på modell av topp så har de olika storlekar på förbränningsrummen vilket kan ge stora skillnader i komp.
Det kanske blir alldeles utmärkt med originalkolvarna.
Det vore dessutom ännu mer synd att lägga pengar på nya kolvar bara för att finna att de ger för högt komp med den nya toppen...
Har precis skaffat en Bandit 1200 från 2000.
3900 mil, fint skick vad det verkar, nybes, nya skivor fram, nya Pirelli Diablo däck, dynojet, miniblinkers.
35900 :- från handlare. Ok pris eller?
Funderar dock på var man kan hitta andra backspeglar, jag har de där runda chrome originalspeglarna.
Passar t.ex Biltemas carbonlook-speglar eller var kan man hitta liknande?
BanditMania på E`Bay tar 49.99+frakt
leffe
Är det någon som vill ha ett par Givi motorskyddsbågar mot avhämtning(huvudstaden). De passar 2001-2005 bandit 1200S/N. Annars åker de på skroten den 6/3. Skicka PM i så fall
Hej. Haru beställt än?
Jorå,jag hittade en på E´BAY för 49.90+frakt.Det var banditmania som sålde...man kunde även buda på dem.Annars är nog priset på 69 pund tror jag,o då blir nog priset som hemma.Monterat o klart.
hälsn leffe
ja, va nice...bild? Ska kolla om dem har de priset fortfarande...Tog du med färg eller ofärgat? Vill ju ha Belly pan samt hugger...
Lack eller black...hojen är ju svart m blått
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |