Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Ingen som behöver, eller vet någon annan som behöver en Bandit 1200 ??
Jag har ett svart exemplar från 1998, 2700mil som går mycket bra men behöver ny ägare:
http://sporthoj.com/annonser/?id=41974
Bilder?
Ingen som behöver, eller vet någon annan som behöver en Bandit 1200 ??
Jag har ett svart exemplar från 1998, 2700mil som går mycket bra men behöver ny ägare:
http://sporthoj.com/annonser/?id=41974
Jag betalade 1995:- på addemoto i Lund.
Angående förgasar justering är det inte nödvändigt, men man får mer effekt med 2" mod och rätt munstycke. Tar du sen en runda på en bromsbänk blir det ännu bättre!
Jag funderar på att när kassaflödet är rätt göra modden och köra hojen i bromsbänk, men vet inte var som är det bästa stället här i Skåne.Kanske finns det någon som har något bra förslag?
Grattis och välkommen.
Äntligen är premiärturen på G. I morgon bär det av.
Här kommer lite bilder på min B12´a, håll till godo. (De svarta broms & kopplingshandtagen var restade så jag blev "övertalad" att ta guld.. Blev väl inte helt 100, så dom byter jag väl ut så småning om)...
En sak till.. någon som har lust att PM'a mig ett regnr på en 90-talare så man kan kolla premie? =) Tack på förhand!
Jävlar så nice! Vad e det för framände på den och vad krävdes för konverteringen? =)
Ring till Suzuki märkesförsäk, du blir inte besviken
....D
Nja, du bör kolla runt ändå. Jag stirrade mig blint på billigaste premie och Suzukimärkesförsäkring var 2000:- billigare än Bilsport på halv/hel. Men nu har jag fått upp ögonen för självriskerna, där är Suzuki 4 ggr dyrare än bilsport.
Nja, du bör kolla runt ändå. Jag stirrade mig blint på billigaste premie och Suzukimärkesförsäkring var 2000:- billigare än Bilsport på halv/hel. Men nu har jag fått upp ögonen för självriskerna, där är Suzuki 4 ggr dyrare än bilsport.
vilket bolag är det, Th?
Banditen såld, känns lite vemodigt faktiskt då det var ett bra exemplar.
Återstår att se om jag skaffar en ny Bandit någon gång i framtiden och får anledning att återkomma till tråden
Körde hem från jobb i kväll efter en lååång dag, och precis som flera sagt så är det DÅLIGT ljus på hojen.
Har någon erfarenhet av konv. till xenon?
Har kollat lite på det och en del har 10A i start ström, men det är kanske inget problem.
Körde hem från jobb i kväll efter en lååång dag, och precis som flera sagt så är det DÅLIGT ljus på hojen.
Har någon erfarenhet av konv. till xenon?
Har kollat lite på det och en del har 10A i start ström, men det är kanske inget problem.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|