Är det vanligt att det smäller lite från..troligen..kamkedjan när Banditen är kall?Ljudet försvinner efter en liten stund , kamkedje sträckaren jobbar väl på oljetryck? Kör på helsyntet,hojen gått 1300 mil.Min förra hoj (bandit) lät lika...
leffe
Nu behövs eran hjälp omgående!!! Till att börja med har jag gjort bort mig vid inköp av stötdämpare. Jag har köpt en gsxr 1100 bakstötdämpare, årsmod.88. Det visade sig att den INTE hade en gaffel som nedre fäste. Någon som har ett tipps??
Min andra fundering: Om man ska byta ut förgasarbryggan- vilka passar och är bestyckningen den samma??
Snälla svara snabbt.
Nu behövs eran hjälp omgående!!! Till att börja med har jag gjort bort mig vid inköp av stötdämpare. Jag har köpt en gsxr 1100 bakstötdämpare, årsmod.88. Det visade sig att den INTE hade en gaffel som nedre fäste. Någon som har ett tipps??
Min andra fundering: Om man ska byta ut förgasarbryggan- vilka passar och är bestyckningen den samma??
Snälla svara snabbt.
Faen då..... ingen i SKåne här i tråden som kan tänka sig att hjälpa en hojbroder kolla på en B12'a?
jag monterade en dämpare från en gixxer k7, passar kanon
var och när?
Har ev lite tid över på lördag.
Jag monterade en dämpare från en gixxer k7, passar kanon
QUOTE]
Vet du från vilka årsmodeller det passar rakt av ?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |