Hej! Köpte en bandit 1200 mk1 1998 för någon månad sedan.
har renoverat förgasarna, med nya packningar och sånt. (Original delar)
det va någon halv dålig trimning på den så tänkte göra det som det ska vara enligt Anders brink. 2 tums modden.
han skrev ju 35-127,5 i munstycken.
Men sen såg jag senare att han hade skrivit 37,5-130 ( mikuni original munstycken) så det kör jag på. 1 bricka på 3mm, luftskruven 3 varv.
51mm hål brevid det andra och snorkel eller gummi tratten är borta. Och så smacka ja på ett original luftfilter, satt nått k/n filter i.
hojen går bra men blöddrar i mellan registret.
tändstiften är sotiga på ringen, men i elektroden är dom lite ljusa. Mer åt det vita.
o ja då är det för snålt.
Nålarna är original.
har clipset på mitten hacket.
Jag kan inte hitta någonstans här i tråden vart ska man sätta nålen.
ska man ha den längst ner, (mera bränsle) och sen dundra på med 2 brickor.
nu är den för het för att labba med.
hojen har gått 2200 mil och är fin.
så tänkte fixa ordning allt så det är schysst.
det är ju en jäkligt bra hoj för pengen.
hojen går som en raket, o man kan köra fullt o sen dra in kopplingen så går han fint ner på tomgång.
har ni några tips ?