andersbrink
hasenfrasen
Det där är mitt gamla rostfria Yosh RS3 #SU-128-CC, förmodligen det enda B12 Yosh i Sverige med "Competition Baffle". Mikuni RS38 med gixxer-kammar, portat plastat och planat plus 30 mm insugare. Lagom bakhjulsvillig!
Jag tänkte faktiskt ringa TopCop i helgen när jag var på Tullinge i helgen och höra mig för om eventuellt köp men i villervallan/tävlandet glömde jag bort det. Grrr....
<edit>Apropå tävlandet, jag VANN klassen Super Pro Street Bike på Tullinge i helgen på min turbo-bandit trots att jag egentligen borde kommit sist... men men, så går det när prylarna inte håller att köras med. Kylig luft... kunde inte skafta på fullt förrän på femmans växel, trots 1670 mm hjulbas. Lagom spännande resor nedför strippen! </edit>
Jag tänkte faktiskt ringa TopCop i helgen när jag var på Tullinge i helgen och höra mig för om eventuellt köp men i villervallan/tävlandet glömde jag bort det. Grrr....
<edit>Apropå tävlandet, jag VANN klassen Super Pro Street Bike på Tullinge i helgen på min turbo-bandit trots att jag egentligen borde kommit sist... men men, så går det när prylarna inte håller att köras med. Kylig luft... kunde inte skafta på fullt förrän på femmans växel, trots 1670 mm hjulbas. Lagom spännande resor nedför strippen! </edit>
Bas_Rutten skrev:Ok.... Man är väl kanske :kocko men jag visste inte det innan. Tackar! Skickar upp två bilder i alla fall... Inte de bästa, men jag tog ner upplösningen lite för att inte de skulle bli så jobbiga att ladda ner. Hoppas de faller dig eller nån annan i smaken... Har en del pyssel med den i vinter, men det är väl som det ska vara....
Last edited: