j.sehlin
Ny medlem
Det är nog rätt så bra inställt nu, det blir ju ingen FCR direkt, men helt klart värt pengarna.
Det bästa är att det inte går åt mer soppa med den här bestyckningen
Det går att slita upp den på 4an oxå om man vill, men finns ingen anledning egentligen, räcker med 2an o 3an för min del som det är en barnlek att gasa upp den på nu.
Kul att du fick till det
Känns inte som min är optimalt inställd ändå om man lyssnar på hur din går
Jag tror inte min har ökat så hemskt mycket jämfört med orginal ändå.... Var nog mest det att jag blev glad nu att den gick bättre än den förra inställningen.
Inte så super lätt att dra upp den på trean nu ändå, måste kämpa på bra ändå faktist för att få upp den. Känns som ja nästan får slita lika mycke som om den vore orginal... Inte riktigt lika mycke, men nästan...
Känns mer som jag har fått ett längre och starkare register än mer effekt på ett ställe...
4an känns inte lätt, ett backkrön så gåre nog, men inte på rakan assfallt skulle ja tro..... har inte provat så mycke heller faktist...
2an och 3an klarar jag mig med, för på trean kan man dra upp den i 70 och de är något ja vill kunna göra iaf, sen äre bara växla vidare på bakslangen om man vill upp i fart...
Jag kopplar upp den på varje växel, även fast ja inte behöver så tycker ja om det mycke mer.
Vilka hastigheter tar du upp din i? 1an och 2an spelar ju ingen roll, de går ju nästan i vilken hastighet som helst det.... Men 3an då?
MVH // JS
ps. Gu va ja skulle vela vara ett DRZ gäng som va ute och åkte någongång, synd bara att våra land är så långt så man kommer så långt ifrån varandra...ds
Fan va avis jag blir när jag läser denna tråden.
Hade en DRZ400SM som jag tyvär blev bestulen på förra veckan.
Hann iaf sätta på helsystemet, men bestycknings kitet, luftfilter m.m ligger kvar här å skräpar
Hoppas jag får tillräckligt på försäkringen för att införskaffa en likadan. Har tidigare haft både enduro och sporthoj. Men DRZ är absolut både den bästa och roligaste hojjen ännu så länge.
Va bara tvungen å skriva av mig lite, saknar den så
Avundsjuka folk de finns!! Hoppas du får tillbaka så mycket som möjligt!
// JS
Last edited: