Nu undrar jag en sak av er DRZ 400 killar!
Räcker en drz 400 sm -06 för att enbart åka gatan och busa?
Tänker mest på om effekten räcker för att slanga? eller kommer man att tycka att den är på tok för trött?
Nämligen hittat en som enbart gått ca:20mil!
Sett många bilder samt filmer på dom som slangat med drz men dom verkar måsta rycka upp den på 2:an å så växla resten. får man helt enkelt inte upp den på 3:an för att den är för trött eller?
Kanske gör en annan kamaxel susen?
Hejhej!
Nu ska jag svara ärligt här..
Jag har inte provat någon annan hoj så igentligen kanske jag inte ska yttra mig så mycket.
Men jag ska nu sälja min DRZ400SM -05 får att köpa en mer busig hoj att leka med.
Det beror alldeles på vad man vill ha för en hoj, ska man endast ha den för att leka och stunta med så är nog inte en drz den rätta hojen. ( Men de kan vara den rätta hojen att leka med om man inte gillar att skruva och göra service )
Men vill man ha en pålitlig hoj som bara går och går och är underbar att köra och som även går att wheelia med så är drz'an ett bra köp.
Men de som är tråkigt är att den inte är så vass i de lite högre hastigeterna och inte riktigt så aggresiv där.
Jag har givitvist bestyckat om min och modifierat om luftburken på min men jag får upp den lätt på trean iaf. Det fick jag även innan jag modifierade om den.
Jag har inte ångrat mig att ja köpte min hoj. Det känns fel att sälja den för ja gillar den otorligt mycke. Men ändå vill ja prova en mer busigare hoj, men jag grämmer mig över servicen och mekandet med den.
Men som sagt, drz'an funkar bra att leka med men även också att skjutsa arslet på.
Men som alla säger, ut och prova en själv så märker det hur du vill ha det.
Svårt att veta hur mycke effekt en annan vill ha
Lycka till med hojköpandet!!!
MVH / JS