Zarrell
Stunter Wannabe
FCR MX 39mm BESTÄLLD!
Vart får man tag på en "EMN"-nål ?
(017-262 EMN Needle)
(017-262 EMN Needle)
FCR MX 39mm BESTÄLLD!
(017-262 EMN Needle)
Ah Kanon! Bara att åka till närmaste yahama återförsäljare antar jag? Killen jag beställde av sa att adaptern/gummit som satt på passade för DRZ och han skickar även med ett nytt insugsgummi.Yamaha har! Ska kolla om jag hittar art.Nr.. Har du fått tag i en Sudco adapter?
Yamaha Emn nål) 5JG-14916-MN-00
He he, vad har den för funktion? Snyggt?Grattis den får Drzan att rocka fett. Köp även ett Jd kit och Boysen accpumplock så blir det optimalt
He he, vad har den för funktion? Snyggt?
Aha, trodde bara det var ett fint eloxerat lock
Monterade mina nya ZETA broms o kopplingsgrepp idag som jag beställt från wheeling cycle supply och även RACETECH handskydd från 24MX.
Skall ju bli lite varmare väder nästa vecka så det blir en tur till tappen och fylla upp henne.
Man e ju bra sugen på att köra nu.
//Peter
Aha, trodde bara det var ett fint eloxerat lock
Ja dom är inte alls så dumma, dom går ju att justera också. Kostade 905:- totalt att få hem dom till dörren. Tog föresten en första liten tur och tankade upp henne idag efter jobbet, var hyfsat torra vägar idag.
//Peter
Känns kanonbra och som sagt så är dom justerbara. Hur lätt som helst att installera.
//Peter
Går himla fint på bana. otroligt lättkörd. Fult justerbar fjädring å bra bomsar.Gissar att SM står för Supermotard?
Hur är denna cykel som motard? Är det bra drag eller upplev den som seg och sölig?
Vad är för- och nackdelarna med den?
Går himla fint på bana. otroligt lättkörd. Fult justerbar fjädring å bra bomsar.
Hur man upplever draget beror på vad du har för referenser.
När jag var ny med kortet och hojen tyckte jag det var riktigt bra ös. Nu upplever jag det inte på samma sätt. Men om man vill ha en raket kan man ju köpa en sporthoj.
ventilspel
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |