Serbius
CЛABИША/Serbius
passagerar fotpinnar bak e väl samma som på 600 o 750?(menade till min 1000)
passagerar fotpinnar bak e väl samma som på 600 o 750?(menade till min 1000)
Hmmm... Det beror på ditt resultat Får se, om det blir, så blir det en väldigt enkel fighter som går att återställa ganska fort
ja om alla 3 modeller har samma pinnar bak?saknar på min o kanske det är lättare att hitta från en annan modell
ja om alla 3 modeller har samma pinnar bak?saknar på min o kanske det är lättare att hitta från en annan modell
Gött Äntligen en tråd om k3/k4!!
min pearlvita har varit till salu iår men ingen nappade på den, kanske för att annonsen var utan någon bild på hojen? iaf. den går grymt å jag fattar inte varför man har fler än en växel på den. spelar ju ingen roll vilken växel som e i jäfört med skolhojjar. Bör la göra en service på den smart då 1800mil e snart uppvisade på mätarn. undra vad sånt kostar å vart man kan vända sig till i GBG.
ingen som kan lägga upp ett foto så jag kan se avgassystemet?jag vill se hur original upphängningen ser ut.
tacksam på förhand
närbild om det går
hade helsystem men reder inte ut det med originalblåset
kan ej fästa dämparen
ingen som kan lägga upp ett foto så jag kan se avgassystemet?jag vill se hur original upphängningen ser ut.
tacksam på förhand
närbild om det går
hade helsystem men reder inte ut det med originalblåset
kan ej fästa dämparen
Gött Äntligen en tråd om k3/k4!!
min pearlvita har varit till salu iår men ingen nappade på den, kanske för att annonsen var utan någon bild på hojen? iaf. den går grymt å jag fattar inte varför man har fler än en växel på den. spelar ju ingen roll vilken växel som e i jäfört med skolhojjar. Bör la göra en service på den smart då 1800mil e snart uppvisade på mätarn. undra vad sånt kostar å vart man kan vända sig till i GBG.
Hej undrar om någon har lust att mäta cc måttet på hundbenen på bakfjädringen på sin k3-k4, tror att min är sänkt.
vill gärna vara 100 innan ja beställer nya.
Här e en bild också:
kan fixa det nästa gång jag är i garaget om du inte redan hunnit ta reda på det.
Ja de hade varit guld om du kan kolla de.
De som sitter där idag är ca 27 cm mellan hålen, och ja tycker den är väl låg i gumpen
Mätte till 17 cm,,,,,
å fan, de va lite skillnad de (ööö eller e de ja som kommer ihåg åthelvete fel nu)
aja får nog kolla om de va 17 eller 27.
Men tackar så mycket för detta.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati