Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Ace of spades

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Letar
Bänkning

Jag har bänkat min K5:a med Power C. och Yoshi slip-on, någon mer som har bänkat sin K-5:a och vad vilken skillnad fick ni?? :tungan

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Pertan skrev:
Vad fick du själv för skillnad?
Uhhu, en kompis släpper snart ut ett slipon (I Tyskland) som gjorde 14 hästar på bakhjulet. Det tillsammans med små modifieringar i boxen + filter, gav det 179 bakhjulshästar. :3freak Inte illa alls...

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
Dniepr
Hur mår du Spyan? Såg dig på Falken, du var uppe på benen :tummenupp hade dock nån typ av stödkorsett. Kommer du att kunna köra hoj detta året? Hur gick det med din hoj? Går den att laga??

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
jag lever !

maxximus skrev:
Hur mår du Spyan? Såg dig på Falken, du var uppe på benen :tummenupp hade dock nån typ av stödkorsett. Kommer du att kunna köra hoj detta året? Hur gick det med din hoj? Går den att laga??

jag får se om man kommer upp på hojen i år,mina läkare tycker inte det men man får la se ...........
hojen är la lite skadad typ:bakfälj,kåpor,kåpstag,styre,och lite små plock.....
det värsta är antennen till imoberlizzen som sitter på tändnings-låset,som har blivit skadad.= hojen startar inte.suck! ingen suzuki handlare har koll på hur det där funkar ska höra med kgk å se vad dom säjer ? det är ju ingen risk att man kan "tjuv koppla" den ??

p.s har mina blå/vit orginal kåper till salu om nån är intresserad ?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
fick nöjet att provköra en K5 häromdagen, trimmad, på bana..
satan i gatan vilket drag, lätt och fin, lite väl abrupt runt 8000 men det kan bero på trimningen och att jag är van vid en smoooth endurancehoj..

grym hoj

sandstream

Guest
Nu har hojen genomgått sin första besiktning, utan anmärkning :)
(En konstapel hade synpunkter på nummerskyltsplaceringen och dess bewlysning, vart en flygande men slapp böter)

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
Så...äntligen!!!!!! Hämtade hojen i Skellefteå igår kväll, stannade i Sundsvall för natten och är tillbaka i Stockholm nu.

Är så sjukt nöjd och har svårt att slita blicken från den....är så j-vla snygg :nicka

Blir mer och mer övertygad om vilken bra affär jag har gjort också. Han som sålde den känner affärsinnehavaren i Arvidsjaur så dom hade inte formellt skrivit öven den än så jag blir första ägaren. 102.000:-, 350 mil med Yoshi-slipon :tummenupp

Bilder kommer snart :banana

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Magnus-Sthlm skrev:
Hämtade hojen i Skellefteå igår kväll, stannade i Sundsvall för natten och är tillbaka i Stockholm nu.
Pajade den eller..? :va Kom hem inatt från maratonkörning Nürburgring till Linköping. :trött

sandstream

Guest
Magnus-Sthlm skrev:
Så...äntligen!!!!!! Hämtade hojen i Skellefteå igår kväll, stannade i Sundsvall för natten och är tillbaka i Stockholm nu.
Är så sjukt nöjd och har svårt att slita blicken från den....är så j-vla snygg :nicka
Grattis :tummenupp
Ser fram emot bilderna :)

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
Neutral skrev:
Pajade den eller..? :va Kom hem inatt från maratonkörning Nürburgring till Linköping. :trött

Nej då...flickvännens landställe ligger där så det var av rent humanitära skäl. Svärfar ville prova också men han fick ett :kocko

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...