Har du fått din? (Såg avatartexten)oln skrev:Grattis
Jag håller tummarna för digoln skrev:Nej hoppas få den denna veckan
ingon skrev:Vilken maskin!!!! jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!!
Niklas M skrev:
R1 kom 2:a i Superbike-klassen (efter 10:an då) och tog sig därför inte till finalen. Den hade totalt sett 3:e bästa tid (efter 10:an och 999). Gixxern hade 4:e tid.R1 racer skrev:Blev ZX10R och på en andra plats R1 i Masterbike om jag inte har fel.
Ja, det är ju förjäkligt att de tänkt lite på säkerheten för den som kör hojenR1 racer skrev:Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna och de i kåpan inbyggda blinkers bak
Måste vara pinsamt för KGK och deras ÅF att en firma som importerar själva kan levererar deras flaggskepp tidigare till kundernaingon skrev:Vilken maskin!!!! jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!!
Jo visst är det förjäkligtsandstream skrev:Ja, det är ju förjäkligt att de tänkt lite på säkerheten för den som kör hojen
Det är snyggtR1 racer skrev:Jo visst är det förjäkligt
Nä det är bra de har tänkt på säkerheten o på sätt o visst tänker man nog inte på de där blinkers,(även om det är lite fult
Hockenheimring skrev:Kan inte riktigt förstå att man köper en i Sverige om man nu är så sugen, i Tyskland har den funnits hos handlarna sedan flera månander. Man kan också sedan ca 2 mån köpa den beg för ca 9900€???
Har själv kört den på Hockenheimring, helt ok men inte så upphetsande som alla skriver.
R1 racer skrev:Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna
Blinkers och backspeglar kan aldrig bli racing. Oavsett var eller hur de monteras.P@trik skrev:Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
Goodstuff skrev:Blinkers och backspeglar kan aldrig bli racing. Oavsett var eller hur de monteras.
Borde det inte bli svårare att ta av när det är blinkers eller är det någon snabbkontakt på insidan?P@trik skrev:Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari