Har du fått din? (Såg avatartexten)oln skrev:Grattis![]()
Jag håller tummarna för digoln skrev:Nej hoppas få den denna veckan
ingon skrev:Vilken maskin!!!!jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!!
![]()
Niklas M skrev:
R1 kom 2:a i Superbike-klassen (efter 10:an då) och tog sig därför inte till finalen. Den hade totalt sett 3:e bästa tid (efter 10:an och 999). Gixxern hade 4:e tid.R1 racer skrev:Blev ZX10R och på en andra plats R1 i Masterbike om jag inte har fel.
Ja, det är ju förjäkligt att de tänkt lite på säkerheten för den som kör hojenR1 racer skrev:Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna och de i kåpan inbyggda blinkers bak![]()
Måste vara pinsamt för KGK och deras ÅF att en firma som importerar själva kan levererar deras flaggskepp tidigare till kundernaingon skrev:Vilken maskin!!!!jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!!
![]()
Jo visst är det förjäkligtsandstream skrev:Ja, det är ju förjäkligt att de tänkt lite på säkerheten för den som kör hojen![]()
Det är snyggtR1 racer skrev:Jo visst är det förjäkligt![]()
Nä det är bra de har tänkt på säkerheten o på sätt o visst tänker man nog inte på de där blinkers,(även om det är lite fult![]()
Hockenheimring skrev:Kan inte riktigt förstå att man köper en i Sverige om man nu är så sugen, i Tyskland har den funnits hos handlarna sedan flera månander. Man kan också sedan ca 2 mån köpa den beg för ca 9900€???
Har själv kört den på Hockenheimring, helt ok men inte så upphetsande som alla skriver.
R1 racer skrev:Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna
Blinkers och backspeglar kan aldrig bli racing. Oavsett var eller hur de monteras.P@trik skrev:Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
Goodstuff skrev:Blinkers och backspeglar kan aldrig bli racing. Oavsett var eller hur de monteras.![]()
Borde det inte bli svårare att ta av när det är blinkers eller är det någon snabbkontakt på insidan?P@trik skrev:Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |