snake_415
frün sukke ti yamma
tack för tippset ska kolla vad dom ligger på för pris$noop skrev:Micron...
tack för tippset ska kolla vad dom ligger på för pris$noop skrev:Micron...
Gurra Gixxer skrev:Grevens MC säljer nått liknande var gruppköp för ett tag sen..
Kayfive skrev:Tjo alla glada!
Har nyligen införskaffat mig en k5:a och har en fundering kring avgasventilen. De två vajrarna som kontrollerar ventilen fick jag inte med och undrar om det är nått att ha, eller är det nått man generellt slänger bort?
Superbike Roger skrev:Generellt kastar man dessa i soptunnan.
Förmodligen har det varit ett Slipon monterat.
Holmgren skrev:Tjena killar & tjejer, då har man blivit Suzuki ägare!
En Svart K6 på väg
Så till frågan: Snyggaste sliponet till denna hoj??????????
Har spanat på Racefit och lilla yoshit, men kom gärna med med förslag glöm bara inte bild eller länk!
Mvh Björn
ulf skrev:Jag tog det korta rostfria Yoshit. Lyssnade på det i Lördags Kanonsnyggt på min svarta tillkommande. Måtte det bli vår snart.
ulf skrev:Jag tog det korta rostfria Yoshit. Lyssnade på det i Lördags Kanonsnyggt på min svarta tillkommande. Måtte det bli vår snart.
Holmgren skrev:Vad fick du betala för den lilla rackaren?
//Björn
Kayfive skrev:Är det en svart dubbelbubbelruta jag ser? Ser riktigt flådigt ut! Har du möjligtvis nån annan bild där man ser hur glaset ser ut??
ulf skrev:Ingick i priset för hojen,men tror det handlar om ca 6500:-
Inte min hoj på bilden,då den fortfarande står hos handlaren. Har endast utrustat den med slipon hitills,men ett mörktonat DB-glas ingår i framtida moddar. Kommer tyvärr inte ihåg var jag hittade bilden. Hämtar den om 14 dagar, hoppas på att köra den hem. Värre tortyr än julafton för en 5-åring.
Fürstenhoff skrev:Finns även ultra lätta kolfiber fälgar i från BST av HÖGSTA kvalitet till R1000K5/K6!! (tar gärna org i byte)
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:Om ngn är sugen finnes kompl kolfiber kåpor & tank mm till salu av HÖGSTA kvalitet till R1000K5/K6!!
Finns även ultra lätta kolfiber fälgar i från BST av HÖGSTA kvalitet till R1000K5/K6!! (tar gärna org i byte)
/Fürstenhoff.
Kayfive skrev:Är det en svart dubbelbubbelruta jag ser? Ser riktigt flådigt ut! Har du möjligtvis nån annan bild där man ser hur glaset ser ut??
Freppa skrev:Om någon vill sälja en bakfälg så mottages förslag tacksamt.
Holmgren skrev:var har du köpt det kåpglaset?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|