Magnus-Sthlm
Fullgasväxlare
FRiLLA skrev:2133759Den är dock lite skitig .
Toppensnällt. Det blir perfekt. Stort tack.
Nu ska jag bara åt och bråka med AVA, det ska bli............spännande
FRiLLA skrev:2133759Den är dock lite skitig .
Magnus-Sthlm skrev:2138193Om man får upp en FI-kod, hur kollar man den? Måste man ha specialinstrument eller går den att få fram via instrumenteringen?
FRiLLA skrev:2136984Ngn som kör med 180 bak på sin gsxr ??
Nogger skrev:2138383Är det i samband med att du mekar avgassystem så är det en "tåt " som ska bort så den slocknar, så var det på -03 i alla fall när man satte på helsystem eller "halvsystem"...
snake_415 skrev:2144160hej hej ... någon som har powercomander med originalsystemet?? har beställt pc nu men undrar om man måste ha slip-on eller helsystem ?? eller gör det ingen skillnad i hk..? tacksam för svar
okej ska kolla ta en funderare kanske det blir ett helsystem då iaf.. som ja misstänkte men tack iaf..peteR1000 skrev:2144495det måste väl vara ganska onödigt att montera den med originalsystemet. Hojen borde väl vara ganska bra inställd efter det redan.
Om du nu är ute efter hk och har råd så ska du ha helsystem.
Har inte någon koll på ungefär vad ett slip-on som är mappat gör extra i effekt däremot får du nog ett jämnare drag över hela registret.
ser ju fiint ut dedär lite udda färger men najzz..Kodax skrev:2146319Allt är inte klart har dragit ut på tiden på grund ut av att jag väntat på lack och grejor. Men nu börjat det ta fart Jag lägger upp lite mer bilder STX...
Magnus-Sthlm skrev:2146929Äntligen.....har fått leveransbesked både på helsystemet och Pazzohandtagen tills på fredag, det verkar ju bli en toppenhelg
ps. Mr Nogger, snart ligger det en slipon här och skräpar ds.
vilket slip on har du?Magnus-Sthlm skrev:2146929Äntligen.....har fått leveransbesked både på helsystemet och Pazzohandtagen tills på fredag, det verkar ju bli en toppenhelg
ps. Mr Nogger, snart ligger det en slipon här och skräpar ds.
snake_415 skrev:2148488vilket slip on har du?
peteR1000 skrev:2155645Korta Yoshiburken i titan om jag inte har helt fel
Magnus-Sthlm skrev:2155662Det stämmer bra. Sorry, tog svaret via PM.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|