Mr_M5 skrev:2594635Någon som vet vart man får tag i denna skylthållare(se bilden)?
Mvh Kimmen.
Kolla http://www.boove.se/main.html?&sid_id=1727&prodkate=970&prod_id=10798&lev_id=#prodtarget
Mr_M5 skrev:2594635Någon som vet vart man får tag i denna skylthållare(se bilden)?
Mvh Kimmen.
Mr_M5 skrev:2594635Någon som vet vart man får tag i denna skylthållare(se bilden)? Den kan tydligen vikas framåt så skylten "ligger" utmed "undertailen" när man inte vill ha den på traditionellt vis...
Mvh Kimmen.
LILAB skrev:2594864Så där ja... Nu har man köpt sin en "ny" hoj blev en K6:a 1000.
Synt bara att det är vinter och att jag måste vänta tills slutet av månaden innan jag kan hämta den.
Men Men tiden går fort när man har roligt...
Skulle behöva färg koden till hojen, det är en Blå/Vit och det är den mörk blåa jag är ute efter, tänkte lackera lite detaljer.
Hoppas bara att den ryms i bilen...
VILL HA SOMMAR IGEN
semper skrev:2594824det är av märket valtermoto, så kolla med nån som har det.
Själv köpte jag mitt på dinmc.
isse skrev:2596069Eftersom det inte finns nån 750 tråd passar jag på o skriver av mig lite här, har blivit Suzuki torsk!! Inlurad på fiende mark, långt borta från min trygga Hondavärld
750 K7´a med extra allt beställd
Nu ska vi se vad det är som får er Suzuki fanatiker att bli så fanatiska...
/N
Sir:C skrev:2597952tja
Tänkte höra vad ni har beställt era krachkåpor nånstans och hur bra passa dom samt pris?
Är det det nåt mer man bör fixa till om man hade tänkt börja köra lite bana tills nästa år?
krachkåpor, krachpuckar, däcksvärmare och depåstöd..nåt mer eller är det allt?
isse skrev:2596069Eftersom det inte finns nån 750 tråd får jag skriva av mig lite här, har blivit Suzuki torsk!! Inlurad på fiende mark, långt borta från min trygga Hondavärld
750 K7´a + extra allt beställd
Nu ska vi se vad det är som får er Suzuki fanatiker att bli så fanatiska...
/N
Eller fantasilösa ?semper skrev:2596076edit: du menade fantastiska istället för fanatiska va?
Nerå, din lilla suska glänser bra den me, bara den slipper flåsa genom den där trombonen!RocketQueen skrev:2598618Shit nu vill inte jag dela garage med dig längre! Din hoj kommer att överglänsa min!
Mr_M5 skrev:2594635Någon som vet vart man får tag i denna skylthållare(se bilden)? Den kan tydligen vikas framåt så skylten "ligger" utmed "undertailen" när man inte vill ha den på traditionellt vis...
Mvh Kimmen.
Grattis till en feeeet hojLILAB skrev:2630284Blev till slut en -06 gsx-r1000 med drygt 600 mil på mätaren
Tri-Ovalen från Suzuki/Yoshimura låter "lagom" mycket eftersom avgasventilen sitter kvar. Jag är helnöjd.FRiLLA skrev:2632692Ngn som kan rekommendera ett db lagligt?? Sålde mitt TRS efter div klagomål på bandagar.
Hm hade ett sådant fast ej med ventilen . Tyvärr ligger allt i en påse nu =(.Det där kosta på ganska saftigt va ??Maranello skrev:2633411Tri-Ovalen från Suzuki/Yoshimura låter "lagom" mycket eftersom avgasventilen sitter kvar. Jag är helnöjd.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|