Argyle
ingen
Då står där nog snart en svart gixxer 1000 k6a här hemma. Var och tittade på en och slog till direkt.
Säker på att det inte är en tårta du är ute efter?Argyle skrev:2458790Vilket slip on är bäst till en k6a? Låter goast och ser goast ut. Jag har varit inne på ett akropovic (eller hur det stavas).
flex skrev:2458967ni som kör med crash kåpor på k5/k6.an vart har ni köpt de?? vore tacksam med lite tips.
ozto skrev:2459075Någon som har en K5 till salu? Gärna med lite extra kåpor o fälgar!
Hur är det med service på dom? Hur ofta är det oljebyte och hur ofta bör man kolla ventilerna?
Nogger skrev:2459093600 mil intervall, ventilcheck vid 2 400 mil...
ozto skrev:2463842Nu så är jag en av Er! köpte precis en K5 med 400mil på mätarn, slipon osv...
Hade tänkt att köpa en gammal banhoj först men fan! Jag vill ha något att pyssla med i vinter och så vill jag inte att någon annan ska ha pillat på prylarna!
Nu letar jag bara fälgar!
Nogger skrev:2464039...så där ja !!
SAMURAJEN skrev:2471910Brorsan funderar på att sälja sin Suzuki 1000 och därför lägger jag in en fråga här på forumet. Någon som tror sig veta vad denna K5:a kan vara värd och vad han kan begära/få ?
Han vet inte om han ska sälja den eller inte, beror på "värdet" på hojen !!???
Sen hur mycket stiger värdet med alla tillbehör som broder har gentemot en helt original K5:a som man ser på annons på t.ex. Blocket.se ??!??
Suzuki GSXR1000-05
*ca.350mil
*svensksåld
*Akrapovic Hexagonal helsystem. (165hkr på hjulet, SAE korr.)
*PC3usb.
*Valtermoto krasch-puckar.
*Double-bubble kåpglas.
*Cordona quickshifter.
*Spencercycle steglöst justerbara höj/sänk stag bak.
*Evolution Composites kolfiber. (regskylts-hållare, Luftintag, "ankstjärt", fäste för avgassystemet)
Göran skrev:2494356Det lär nog bli billigare att sälja och köpa en ny racepreppad, men då vet du inte lika mycket om vad den har varit med om...
kallehäll skrev:2494462Hej! ny här, jag har en k5:a som jag har byggt om till banhoj. Jag har kört nu med den ca ett år utan att man har gott omkull för hårt. Men för ett tag sedan så gjorde jag en highsider. Hojen fick sig en riktig åktur, den voltade några gånger och mycket slogs sönder på hojen. Jag har fått byta mycket delar men det får man räkna med när man kör bana tycker jag.
Nu till problemet, i craschen slogs nyckeln och övre delen av tändningslåset sönder. Detta medför ju att man inte kan start den såklart. Suzuki skulle ha hutlösa pengar i mitt tycke för nya delar så därför har jag kollat lite på nätet och hittat ett annat tändningslås med nyckel. Troligtvis har denna en annan kod än den jag har nu.
Så min fråga är kan man köpa detta tändningslås och monter det på hojen så att den funkar igen? lr måste det vara orginal nyckel med orginal kod.
MVH Karl
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |