Närmsta firma som pressar hydraulslang. Ex. vis Hydroscand. Det brukar bli billigare än att köpa på hojfirmor.Machmud skrev:2295977Danke danke, du kanske vet vart man får tag i den stålomspunnaslangen också?
Närmsta firma som pressar hydraulslang. Ex. vis Hydroscand. Det brukar bli billigare än att köpa på hojfirmor.Machmud skrev:2295977Danke danke, du kanske vet vart man får tag i den stålomspunnaslangen också?
oki, får pröva på där då.newstead skrev:2295994Närmsta firma som pressar hydraulslang. Ex. vis Hydroscand. Det brukar bli billigare än att köpa på hojfirmor.
ulf skrev:2307979Jaha då skrapade man bettan efter 400 mil. Stannade lite smådumt vid vägkanten på en 70-väg när nöden trängde på. Polaren drömde och körde på bakfälgen varvid hojen la sig på högersidan. Lite kosmetika på högersidan bara(dock retfullt som fan på en ny hoj) men fälgen fick en bula stor som en pingisboll ungefär. Inget man fixar väl,så stora bulor? Kolla med försäkringsbolaget på Måndag och hoppas dom ger lartecken för införskaffning av en ny . Ingen lust att lämna hojen nu, det får vänta tills hösten. Någon som vet vad en bakfälg kan gå lös på ca????
gsxrtobbe skrev:2308369hej e det någon som vet hur man släcker f1 larmet på hojen.
har plockat av avgasventilen o kopplat av kablar o vajrarna helt.o satt på slip on.men röde lampan lyser o det blinkar f1 efter jag lossade vajrarna.
tacksam för tips
tack för tipset.ska kolla upp det,i bruksanvisningarna till slip on skulle man ju kapa av det gamla med ventilen o skarva i hop med det nya,men jag har sett andra hojar som har plockat bort vajrar o hela ventil o så.Gurra Gixxer skrev:2308782Det sitter en svart kabel till databoxen under sadeln som du måste ta av.. brukar finnas papper med om det till slip-on en vilken kabel det är
newstead skrev:2295994Närmsta firma som pressar hydraulslang. Ex. vis Hydroscand. Det brukar bli billigare än att köpa på hojfirmor.
semper skrev:2343078Idag kom tomten med paket!
köpte mig ett fullt justerbart fotpinne sett (pp-tuning), jävligt tjusiga också om jag får säga det
Köpte även clipons i farten, dock insåg jag en sak med dom, finns inget stället likt original o fästa bromsvätskebehållaren, nån som har en smart lösning på det?
Killersnail skrev:2347084Snyggt, undrar bara om det där med clipon gick av "bara farten" eller nödvändigt ont??
Saknade dig idag på onsdagskörningen.
semper skrev:2343078Idag kom tomten med paket!
köpte mig ett fullt justerbart fotpinne sett (pp-tuning), jävligt tjusiga också om jag får säga det
Köpte även clipons i farten, dock insåg jag en sak med dom, finns inget stället likt original o fästa bromsvätskebehållaren, nån som har en smart lösning på det?
Tjoffe skrev:2355921Strajpa fast den på nått bra ställe den slås av annars när du kraschar.
Kungen skrev:2355860fan va gött. typ 250 hästar på slangen eller?. måste mata på precvis hela tiden. tjobing..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|