bikerwoman
Bannad
Kodax skrev:2251349Min är titan...
dreggel...
Kodax skrev:2251349Min är titan...
SnyggtKodax skrev:2251349Min är titan...
sandstream skrev:2251848... och stålomspunna bromsslangar fram
I willGöran skrev:2251850Hör av dig och berätta hur stor skillnad det blev. Jag fattar inte att det inte sitter stålomspunna original
Superbike Roger skrev:2252978Den här dämparen lär väcka ont blod hos grannarna
Kunde inte köra hojen till och från servicen (det går inte att lyfta tanken med mindre än att ta bort hela bakdelen med de kraschkåpor som jag har på) så jag har inget att berätta om hurvida det vart bättre eller inte.Göran skrev:2251850Hör av dig och berätta hur stor skillnad det blev. Jag fattar inte att det inte sitter stålomspunna original
sandstream skrev:2254524
Däremot kan jag berätta att bromsslangen som går från höger till vänster ok är stålomspunnen från fabrik så den bytte de inte.
Jupp!Göran skrev:2254669Bra info Tack !
Hör av dig när du har kört en sväng
t4 skrev:2273982hej all alyckliga,,,
va inne o kollade på hojj, (dock en mkt tråkigare än k6:an)
efter ett tags diskuterande, säger säljaren till mig att det är nog en k6 jag ska ha o inget annat
gick o provsatt o klämde en stund, tänkte fan en sån här vill jag ha,
fick regnummer o började ringa försäkringsbolag.
har läste typ hela denna tråden nu, har förstått att ganska många bara åker trafik, hur vågar man det?
jag behöver lite argument för att inte helförsäkra för 32500 om året
väldigt tacksam för svar
snakerider skrev:2276873Har sett bilder på den gul/svarta lacken och tycker att den är snygg som fan men såldes den färgen i sverige?
Magnus-Sthlm skrev:2291293Är det verkligen ingen som vill ha lite mer fart i hojen och vill slänga på ett helsystem????????? Det är ett fyndpris, mer än 4tusen mindre än i handeln och sprillans nytt. Kom igen nu och sluta fega
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2254524&postcount=1176Machmud skrev:2294092Om man ska byta till stålomspunna slangar fram (k6)behöver man då byta slangen som går mellan oken?den ser ju redan ut att vara stålomspunnen?
/Fredrik
Danke danke, du kanske vet vart man får tag i den stålomspunnaslangen också?newstead skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|