Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nynäshamn
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Grattis ! :tuttar

Visst är det GRYMT kul !

Jag vill bara hem och ta ut min. Ska boka in 100mila servicen, så man inte missar den
 

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Ort
08 + 1 813
Hoj
Panigale
Göran skrev:
2222377 Grattis ! :tuttar

Visst är det GRYMT kul !

Jag vill bara hem och ta ut min. Ska boka in 100mila servicen, så man inte missar den

den e hysterisk, fast endå snäll :p
100 mila bokade jag innan jag ens startat hojjen hehe :tummenupp
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
semper skrev:
2222410 den e hysterisk, fast endå snäll :p
100 mila bokade jag innan jag ens startat hojjen hehe :tummenupp


Jaha så när är den bokad då? om en vecka eller? Kan tänka mig att du bränner av dom där 100 milen ganska snabbt. :hihi
 

Aghili Racing

Aghili racing..custom racebikes.
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
HRC cbr 1000rr
k6

brände 26 mil på en dag :banana samma dag som jag fick hojen, tror fan inte att det existerar ngt liknande vilken underbar hoj. har även en r1 den vill jag nog aldrig sitta på igen känns det somatt skänker den till min lille bror.
 

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Ort
SKÅNE
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
Aghili Racing skrev:
2224403 brände 26 mil på en dag :banana samma dag som jag fick hojen, tror fan inte att det existerar ngt liknande vilken underbar hoj. har även en r1 den vill jag nog aldrig sitta på igen känns det somatt skänker den till min lille bror.


Hämtade min K6 i Måndags :tungan
52 mil måndag :banana tisdag Ja vad skall man säga :va

Superhoj :yoparty :yoparty :yoparty

Den blå/vita :rofl
 

Bifogat

  • 8599755008.jpg
    8599755008.jpg
    57.8 KB · Visningar: 119

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Ort
08 + 1 813
Hoj
Panigale
Tjo,

Var mellan tummen o pekfingret går gränsen för när man bör mappa om o härja? Köpte mig ett Yoshi trioval carbon slipon, och enligt dinmc så behövde man då inte mappa om.. men jag har möjligheten att få mig en PCIII köpt i usa (billigare där har jag fått för mig) så fundera på o slå till ifall man ska pilla mer utöver sliponet .. va kostar en PCIII i sverige?
 

XANDER

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Gsx-R1000 Turbo K5*Såld*
En Pc III

semper skrev:
2237962 Tjo,

Var mellan tummen o pekfingret går gränsen för när man bör mappa om o härja? Köpte mig ett Yoshi trioval carbon slipon, och enligt dinmc så behövde man då inte mappa om.. men jag har möjligheten att få mig en PCIII köpt i usa (billigare där har jag fått för mig) så fundera på o slå till ifall man ska pilla mer utöver sliponet .. va kostar en PCIII i sverige?


En Pc III kostar runt 3500-4000 beronde vart man köper dom. När jag satt på mitt slipon fanns ej Pc III i butik i Sverige så dom mappa in den ändå. Fick ca:160Hk på bakljulet. Dom med Pc III i samma bänk fast med annat slipon har fått ut Ca:5hk till med med en PcIII. Det är ju dyra HK i slut ändan.


Sen kosta det väl 3-4 tusen att ställa in pc III med. Så i runda slängar om man vill ha ett helsystem,Pc III, K&N Filter och mappning kostar det ca:20-25

Det är mkt pengar men ingen har sagt att det är billigt att ha hoj. Sj så ha jag köpt mej ett turbo kit till min K5. Bokat tid oss Marklund/Mc Express förmontering i början av Juli. Sen satt jag på ett Isr bromskitt med 6kolvsok igår. Vikken skillnad på bromsar :tungan
 

sandstream

Guest
Kodax skrev:
Sj så ha jag köpt mej ett turbo kit till min K5. Bokat tid oss Marklund/Mc Express förmontering i början av Juli. Sen satt jag på ett Isr bromskitt med 6kolvsok igår. Vikken skillnad på bromsar :tungan
Vad kostar turbokitet och hur mycket ger det?
Vad kostar bromsarna?
 

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Ort
08 + 1 813
Hoj
Panigale
Kodax skrev:
2237988 En Pc III kostar runt 3500-4000 beronde vart man köper dom. När jag satt på mitt slipon fanns ej Pc III i butik i Sverige så dom mappa in den ändå. Fick ca:160Hk på bakljulet. Dom med Pc III i samma bänk fast med annat slipon har fått ut Ca:5hk till med med en PcIII. Det är ju dyra HK i slut ändan.
Jao, köpte sliponet mest för utseende och ljud, känns som jag redan har mer än väl med hästar :D men som sagt tänkte eventuellt slå till på en pcIII, tror den kosta mig strax över 2k i staterna.

Kodax skrev:
Sen kosta det väl 3-4 tusen att ställa in pc III med. Så i runda slängar om man vill ha ett helsystem,Pc III, K&N Filter och mappning kostar det ca:20-25
Hur fanken kan det kosta 3-4k ?!?!

Kodax skrev:
Det är mkt pengar men ingen har sagt att det är billigt att ha hoj. Sj så ha jag köpt mej ett turbo kit till min K5. Bokat tid oss Marklund/Mc Express förmontering i början av Juli. Sen satt jag på ett Isr bromskitt med 6kolvsok igår. Vikken skillnad på bromsar :tungan

wow, hehe, dom papprena skulle jag vilja se sen, hur mkt kräm siktar ni på?
 

XANDER

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Gsx-R1000 Turbo K5*Såld*
Isr & Turbo

sandstream skrev:
2238028 Vad kostar turbokitet och hur mycket ger det?
Vad kostar bromsarna?


Turbokitet är begagnat men det kosta ca:65 Nytt.Den cykeln det satt på innan gav det 285Hk på bakhjulet tänkte gö en Hi o Low så lågt hamna man väl runt 260hk typ trodde Marklund/Mcxpress.

Isr Bromsarna kostar 52000kr nya utan rabbat.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
sandstream skrev:
2239060 Har för mig att det finns en annan kille här på SH som har ISR-värstingbromsar på sin K5:a och han gav runt 50.000:-

Du har tagit med att det är dubbelt av allt fram?
Japp... 2 skivor och två ok. Fast nu när jag kollade igen såg jag att prislistan var från 2003 så dom kan ju ha lite nya prylar förstås. Konstigt att dom inte har en uppdaterad prislista på sin sajt. :3freak
 

snake_415

frün sukke ti yamma
Gick med
2 Jun 2005
Ort
övermark finland
Hoj
yamaha R1 -08
Kodax skrev:
2239000 Turbokitet är begagnat men det kosta ca:65 Nytt.Den cykeln det satt på innan gav det 285Hk på bakhjulet tänkte gö en Hi o Low så lågt hamna man väl runt 260hk typ trodde Marklund/Mcxpress.

Isr Bromsarna kostar 52000kr nya utan rabbat.
var får man köpa turbokitten då? i sverige alltså?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top