Aghili Racing
Aghili racing..custom racebikes.
högt ljud
du kanske borde köpa racefit gp slipon el hot bodies gp de låter så ba in i helv
du kanske borde köpa racefit gp slipon el hot bodies gp de låter så ba in i helv
Nästa fråga..
Ngn som har användarmanualen till K5 i .pdf format ??
// Tobbe
Nämen?? Vad ligger här o skräpar i " brevlåden" he he
Vackert så man blir tårögd. Kommer sitta fint som fan på hojen sen. enligt mitt tycke det fetaste systemet som förhoppningsvis inte låter som helvete.
O då menar jag alldeles För mycket.
Snart e sommaren här va?
Nämen?? Vad ligger här o skräpar i " brevlåden" he he
Vackert så man blir tårögd. Kommer sitta fint som fan på hojen sen. enligt mitt tycke det fetaste systemet som förhoppningsvis inte låter som helvete.
O då menar jag alldeles För mycket.
Snart e sommaren här va?
Tjusigt, hjälpte polaren montera ett likadant fast för en 07 750. Dock så har dom inte vart spec snälla med konstruktionen av dbkillern som sitter i... vi borrade ur popnitarna för att sen fila loss svetsloppan på skruven i den.. för att sen nita ihop skiten.. men blev bra tillslut
Kan man köpa en db killer löst till Yoshimura helsystem,
kan vara bra att ha vid bandagar. Annars får man kanske inte köra.
Annars blir det orginal system på dessa.
Man brukar kunna köpa till dbkiller till yoshi, dock på dessa med kolfiberkonen så sitter skruven för o ta loss/sätta dit dbkillern fast med en svetsloppa samt att då själva konen sitter nitad över detta.. men kolla på yoshi system utan kon så är det nog inga problem.
Har ingen hoj att montera detta på än,men hur låter det med denna db killer i?
Stor skillnad att ha den i eller ur?
Hoppades att man kan bruka sliponet på bandagar utan att banansvarig tvingar en att byta till org. Kan det funka tro?
Jag behöver inte ha mer hästar,jag köpte detta bara för att det är vackert o lite för ljudet såklart
någon som bor i sthlm´s området som har en gixxer k5-k6.. med M4 gp- sliponet????
fridens
På fredag, i övermorgon alltså så hämtar jag min nya hoj...
En svart K6:a...
Yehaaaaa!!!
Tja har en gsxr 1000 k6 undrar om det e nån som vet hur man ställer in dämparna så det blir så optimalt som möjligt e ca 178 väger 74kg om det e till nån hjälp
Ha det
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |