gixxer_chrille skrev:
När kommer svart/silver färgade då?
Fina bilder förresten
3 färger i svedala
Blå/vit
Svart/grå (med rött)
Helsvart
Den helsvarta hämtar jag imorrn då får ni foton.
/Nicholas
gixxer_chrille skrev:
När kommer svart/silver färgade då?
Fina bilder förresten
Ska skruva lite i morrn och se hur det ser ut under.P-E skrev:Vad händer om man bara skruva bort hela stänkan med skyllthållaren och sen sätter dit en regplåt som den är, typ som bikeshops skyllthålare?
Den har redan kommit, DinMC hade 1 st som var beställd.gixxer_chrille skrev:När kommer svart/silver färgade då?
Fina bilder förresten
Det var det "sliponet" jag såg idag, jäkligt snyggtAbloy skrev:Några bilder
Ja ja, då får jag väl räkna med nästa vecka då tills min älskling kommer till GBGsandstream skrev:Den har redan kommit, DinMC hade 1 st som var beställd.
Abloy skrev:Några bilder
Det här var lite coolt, MotoGP-replikan: http://yosh-suzuki.sparks-trading.nl/K51000 Tri-Cone1.jpgspyan skrev:
Japp, de är auktoriserade.gixxer_chrille skrev:Ja ja, då får jag väl räkna med nästa vecka då tills min älskling kommer till GBG
DinMC är väl en auktoriserad Suzuki handlare va?
Vad står TRS för? Någon speciell serie från Yoshi?gixxer_chrille skrev:Är det den nya Yoshi TRS:en du har?`Ser ej riktigt men den ser najs ut. Är det Titan?
Kände på en sån titan TRS, den vägde nästan ingenting
Om jag tolkar diagrammen rätt så ger:spyan skrev:
gixxer_chrille skrev:Är det den nya Yoshi TRS:en du har?`Ser ej riktigt men den ser najs ut.
Är det Titan?
Kände på en sån titan TRS, den vägde nästan ingenting
Abloy skrev:Vet inte exakt vad som sitter på, men ett Yosi-blås är det. K5 på bilderna är Alviks demohoj här i stan. Hade rullat 11 mil när bilderna togs. Killen som hade äran att köra in den var lyrisk
sandstream skrev:Japp, de är auktoriserade.
Hojarna kommer med båt till Södertälje och körs sedan till centrallagret i Norrköping för att sedan köras tillbaka till Stockholm
Vad står TRS för? Någon speciell serie från Yoshi?
Abloy skrev:En suddig bild på systemet.
Gixer skrev:Va och tittade på ett slipon igår! Yoshi hade gjort ett ihop me Suzuki va grymt läkert pris 9998:- sen skulle dom bara höja sprutet lite så skulle man få 192hk....
NajsGixer skrev:Va och tittade på ett slipon igår! Yoshi hade gjort ett ihop me Suzuki va grymt läkert pris 9998:- sen skulle dom bara höja sprutet lite så skulle man få 192hk....
sandstream skrev:Najs
Man får väl panta lite burkar till hösten då
Japp, högsta hönset här hemma har gjort det väldigt klartGixer skrev:Ja så får det bli... blir till å köra me orginal denna sommaren sen byta nästa år!
sandstream skrev:Japp, högsta hönset här hemma har gjort det väldigt klart
Nu har jag rensat upp baken och placerat regskylten väl synligt
(Vägverkets gängade skruvar som följer med regskylten passade perfekt i de hål som fanns så jag utgår ifrån att det är så den ska sitta )
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari