sandstream
Guest
Jag har precis skjutsat en blondin och en rödtott så de får sitta kvarmaxximus skrev:Ta bort fotpinnarna oxå!! Obligatoriskt...
Jag har precis skjutsat en blondin och en rödtott så de får sitta kvarmaxximus skrev:Ta bort fotpinnarna oxå!! Obligatoriskt...
sandstream skrev:Japp, högsta hönset här hemma har gjort det väldigt klart
Nu har jag rensat upp baken och placerat regskylten väl synligt
(Vägverkets gängade skruvar som följer med regskylten passade perfekt i de hål som fanns så jag utgår ifrån att det är så den ska sitta)
SSPC skrev:Bild på den helsvarta som utlovat
Hämta den idag.
Mycket nöjd kan jag säga.![]()
pissig bild men ändå.
/N
SSPC skrev:Bild på den helsvarta som utlovat
Hämta den idag.
pissig bild men ändå.
/N
sandstream skrev:Japp, högsta hönset här hemma har gjort det väldigt klart
Nu har jag rensat upp baken och placerat regskylten väl synligt
(Vägverkets gängade skruvar som följer med regskylten passade perfekt i de hål som fanns så jag utgår ifrån att det är så den ska sitta)
gixxer_chrille skrev:Ditt svin!![]()
Inte alls sotis eller vaddå?
Solklar kommentar om du blir stoppad av bylingen!![]()
Jora, den syns.Gixer skrev:Syns regg skylten överhuvetaget om man står en bit bakom?
skit i det det va juh snyggt![]()
Najs!SSPC skrev:Bild på den helsvarta som utlovat
Hämta den idag.
pissig bild men ändå.
/N
Mitt första intryck också, nästan så man vågar släppa i väg morsan på denSSPC skrev:Ja gixxer krille , du kommer bli nöjd när du får den, djävlar vad den går. chassit, jäklar man slänger runt den på vägen som om det vore en vante. satan vad lätkörd, förtroende ingivande.
Ljudet är kanon, en fröjd att lyssna påSSPC skrev:Den låter mycket grymmare med original systemet än den 02 med jardine som jag lånade.
Samma burk från Yoshi kostar 6095:-. Ca 190 hk ger den med helsystem, omräknat till veven då såklart.Gixer skrev:Va och tittade på ett slipon igår! Yoshi hade gjort ett ihop me Suzuki va grymt läkert pris 9998:- sen skulle dom bara höja sprutet lite så skulle man få 192hk....![]()
För lååååååååångt, för mycket old school. Nu är det korta rör som gällerTjoffe skrev:Jag gillar detta system från Yoshimura!![]()
sandstream skrev:För lååååååååångt, för mycket old school. Nu är det korta rör som gäller![]()
Tjoffe skrev:Jag gillar detta system från Yoshimura!![]()
SSPC skrev:Ja gixxer krille , du kommer bli nöjd när du får den, djävlar vad den går.
chassit, jäklar man slänger runt den på vägen som om det vore en vante. satan vad lätkörd, förtroende ingivande.
Den låter mycket grymmare med original systemet än den 02 med jardine som jag lånade.
Byt system så ser det inte ut som en K5 ser ut som vilken båge som helst.
Jag kommer "stick to stock" och vara supernöjd med det.
När beställde du din, för om du var i tid borde den komma nu, en svartgrå kom ju till din.mc redan i tisdags (med blå/vita), idag kom dom helsvarta men dom lastades i norrköping igår (torsdag)
Själv handla jag i mitten feb tror jag.
/Nicholas
Ja, det vill man ju undvikaTjoffe skrev:Med tanke på hur den där låter med orginalpuffran så kan det kanske bli lite väl hög nivå på ljudet om man kör dom korta varianterna, men dom ser feta ut. Det e ju kul om man kan starta hojen på uppfarten utan att grannarna börjar kasta saker på en.
Suprbike ligger granne med ossgixxer_chrille skrev:Jag känner ägaren till Superbike i Gbg....
En fråga till er som handlade hos de auktoriserade handlarna, får ni en present check på 13.000 att handla för i respektive mc butik när ni köpte era K5r?
Ja, det var jäkligt snyggt.Mike skrev:Måste ju säga att det här systemet rååkkar FETT!![]()
![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |