Håller på och velar mellan en GSXR 1000 K7 och en CBR 1000R -07, detta är ju tråden om K7:an så övertyga mig om varför jag ska välja den och inte CBR:en?
http://www.motorcycledaily.com/19february07_2007suzuki_gsxr1000.htm
Håller på och velar mellan en GSXR 1000 K7 och en CBR 1000R -07, detta är ju tråden om K7:an så övertyga mig om varför jag ska välja den och inte CBR:en?
Här kommer en till rulle som jag inte tror är postad i den här trådenSkönt med en film där det inte ska posörvilas ut ur alla kurvor utan istället kör han så mycket det går
Här kommer en till rulle som jag inte tror är postad i den här tråden
Schwantz rastar Gixxern på Phillip Island
http://www.moto-station.com/article2414-suzuki-gsx-r-1000-k7-full-processor-.html
Så ska det se utHär kommer en till rulle som jag inte tror är postad i den här tråden
Som Ducati-ägare borde du veta att japaner inte kan bygga snygga hojar. De gör själslösa skrevraketer istället som bara går fort rakt fram. Annat är det med DucatiVad hände med de snygga japshojjarna?
Här kommer en till rulle som jag inte tror är postad i den här tråden
http://www.moto-station.com/article2414-suzuki-gsx-r-1000-k7-full-processor-.html
Fukkin hell!
Det var roligare än Rossis R1 test det!!
Som Ducati-ägare borde du veta att japaner inte kan bygga snygga hojar. De gör själslösa skrevraketer istället som bara går fort rakt fram. Annat är det med Ducati
'Äntligen'' Är Båten framme i den Svenska hamnen men den får inte komma in förän i morgon, Ca; 20 st gixxer 1000-k7, Dom resterande som är Beställda kommer den; 16 Mars, Lycka till Grabbar & Tjejer, Min är med i denna omgången,..
Pratat direkt med ansvarig på Yoshi Japan och väntar på lev svar senast måndag!!
Vad beträffar garantin så lär inte det vara ett jätte problem då Suzuki Europa hjälpt mig med mopparna - nästan så att man önskar att ngt ska bli fel så att man kan få "sparka" tönten Peter Shelander (ursäkta stavningen) på smalbenet eller annan vital del!!
/Fürstenhoff.
Ps! Har precis provkört en av dom två K7'orna - muuuuums!! Ds!
Pratat direkt med ansvarig på Yoshi Japan och väntar på lev svar senast måndag!!
Vad beträffar garantin så lär inte det vara ett jätte problem då Suzuki Europa hjälpt mig med mopparna - nästan så att man önskar att ngt ska bli fel så att man kan få "sparka" tönten Peter Shelander (ursäkta stavningen) på smalbenet eller annan vital del!!
/Fürstenhoff.
Ps! Har precis provkört en av dom två K7'orna - muuuuums!! Ds!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|