va? har du bilder?KoF skrev:Riktigt nice rg.... själv så byggde jag streetfighter av min rgf som dock inte va så uppskattat![]()
packboxar till motornDayFire skrev:Någon som vet var man kan köpa Pckboxsatser till motorn?
NSR_MAN skrev:packboxar till motornhoppas du menar pacnkingar?
KoF skrev:Riktigt nice rg.... själv så byggde jag streetfighter av min rgf som dock inte va så uppskattat![]()
vaflas :kocko vadå ful? den va ju skit ballKoF skrev:ok lägger upp den ända bilden jag har lite dålig kvalitet... annars tycker jag det blev rätt bra förutom att jag målade ufot svart sen istället för orange
tvålen skrev:Streetfighter har crosstyre punGt!
Med vanliga clipon styren och borttagna kåpor är det ju inte nåt att hurra för. Oavsett vilken hoj.
Den hade jag också men när jag gick in på den idag hittades det inte. Och när jag gick till sidans startsida hittade jag inge med en rg.Rikard af Halms skrev:Jag har också letat efter sprängskisser men tyvärr inte hittat nåra men däremot hittade jag en sida för nåt år sen där man såg varje del på hojen och hur de skulle sitta ihop typ men har tappat bort adressen tyvärr... Nån som vet vilken jag menar?
grymt snyggKoF skrev:ok lägger upp den ända bilden jag har lite dålig kvalitet... annars tycker jag det blev rätt bra förutom att jag målade ufot svart sen istället för orange
DayFire skrev:Den hade jag också men när jag gick in på den idag hittades det inte. Och när jag gick till sidans startsida hittade jag inge med en rg.
Adressen var: http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/default.asp?mk=SUZUKI&cc=&ml=
lasse kongo skrev:var är din ??
den var ju grym!!!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |